SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | A honlap mindennek az alfája és az ómegája


klikkmarketing.hu: A honlap mindennek az alfája és az ómegája
2023-12-06 09:55 |



Kép: klikkmarketing.hu
Ma, amikor a vásárlások döntő többsége az online térben történik, illetve amikor minden információt a neten gyűjtünk be, óriási baklövés honlap nélkül működni.

Persze akadnak olyan cégek, amik nem szorulnak rá, de az nagyon kivételes esetekben lehetséges, így nem is érdemes arra számítani, hogy nem kell weboldal.

Igen ám, de az, hogy van weboldalad nem jelenti azt, hogy az valóban működőképes is. Nem, nem csupán be kell töltenie, sőt ma már a reszponzivitás sem extrának, hanem alapkövetelménynek minősül. Egy honlap ennél sokkal többről kell, hogy szóljon. Mai írásunkban annak járunk utána, mire is kell ügyelni, amikor készül az új változat.

Soha nincs kész!

Talán nem véletlen, hogy a Klikkmarketing honlapaudit szolgáltatása ennyire népszerű. Hiszen megannyi vállalkozás esett már bele abba a csapdába, hogy folyamatosan ölte bele a pénzét az online marketingbe, mégsem jöttek az eredmények. Pedig a PPC menedzser profi volt, a blogot egy tehetséges szövegíró frissítette hétről hétre, mégis alig akadt látogató, és aki oda is tévedt, az hamar el is vándorolt az oldalról.

Ha nálad is hasonlóan súlyos a helyzet, akkor legfőbb ideje egy újat csináltatni. Ez nyilván nem olyan egyszerű, hiszen megannyi lehetőség közül kell kiválasztanod azt az egyet, akire aztán a céged fő bevételi forrásának alapját bízod.

Éppen ezért nagyon körültekintően kell eljárni, amikor egy új holnap megalkotását tűzöd napirendre. Mutatjuk, hogy mire figyelj!

Milyen szempontok alapján indulj el?

Először is, soha ne próbálkozz azzal, hogy házon belül összedobtok/tákoltok egy új weboldalt. Bízz meg inkább egy komplett csapatot, vagyis egy céget ezzel a feladattal. Előnye, hogy számon kérhetőek, kisebb valószínűséggel tűnnek el, hajlamosabbak vállalni a felelősséget a munkájukért. Ez persze még közel sem minden.

El kell engedned azt, hogy "Honlapot szeretnék, de nem horror áron". Egy jól működő, professzionális weboldalnak ugyanis ára van. Általánosságban véve érdemes a havi marketingköltség háromszorosával kalkulálni. Ha most felszisszensz, és azt mondod, hogy ezt nem engedheted meg magadnak, akkor nagyon gyorsan tenned kell azért, hogy nagyobb pénzügyi stabilitást érj el, és legyen tered az ilyen jellegű költségekre is.

Ha nem vagy biztos abban, hogy egyáltalán kell-e új honlap, vagy úgy érzed, elveszel a sok ajánlat között, akkor a fent említett cég szolgáltatását mindenképpen tanácsos igénybe venned!

Róma sem egy nap alatt épült fel!

Ne feledd, a jó munkához idő kell. Ha egy cég azzal hirdeti magát, hogy egy-két hét leforgása alatt összerakja az új oldaladat, akkor azt biztosan kerüld el!

Nem azért, mert nem lehetne ezt technikailag megoldani, hanem azért, mert menet közben is rengeteget változnak az igények, alakul a koncepció, változik a stratégia. Ha a szolgáltató ezeket a köröket sprintben szeretné letudni veled, akkor azonnal engedd el a kezét, és válaszd inkább azt, akivel kellemes sétatempót tudsz megütni.

Ne feledd, ez lesz a teljes online marketinged alapja, nem szabad félvállról venni a kérdést.

(x)







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!