SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Közös terméket dobott piacra az Olcsóbbat.hu és az Intren


Olcsóbbat.hu: Közös terméket dobott piacra az Olcsóbbat.hu és az Intren
2020-03-02 12:42 | Target Communications



A Google Shopping alapvetően átrendezi idén a hazai e-kereskedelmet.

A Google képes hirdetési megoldása, a Google Shopping csak tavaly nyáron jelent meg Magyarországon, de máris alapvetően formálja át a hazai e-kereskedelmi piacot: a Google-ról érkező, a hirdetett termékekre való kattintásoknak már csupán a fele érkezik szöveges hirdetésből, az év végére pedig a Google Shopping részaránya várhatóan a 70 százalékot is meghaladja majd. Az a webshop tehát, amelyik nem veszi időben igénybe ezt az új szolgáltatást, teljesen versenyképtelenné válik.

"A 2019-es nagyon erős év végi szezonban (Black Friday és karácsony) a Google Shopping még nem okozott jelentős átrendeződést a webshopok piacán, az idei évben azonban erre már nagyon komoly esélyt látunk" - magyarázza Dévavári Dezső, az Olcsóbbat.hu vezetője.

A későn ébredőknek nem csupán azzal kell szembesülniük, hogy a forgalmuk folyamatosan elmarad az elvárttól, hanem azzal is, hogy az időközben egyre több becsatlakozó miatt később már egy, a mostaninál sokkal élesebb Shopping-hirdetési árversenybe kell majd belecsöppenniük. Ezért minden webáruháznak célszerű mielőbb elkezdeni a Shopping-hirdetések futtatását, így szerezve kellő tapasztalatot a szolgáltatáshoz kapcsolódóan.

Segítenek az összehasonlító oldalak

A Google Shoppingban a webáruházaknak nem csupán közvetlenül, hanem összehasonlító oldalakon (Google CSS partnereken) keresztül is lehetősége nyílik hirdetni, ez utóbbi esetében a Google jelentős hirdetési árkedvezményt is biztosít.

Az Olcsobbat.hu árösszehasonlító oldal Magyarországon elsőként vált a Google CSS partnerévé, és jelenleg már több mint 500 partnerének hirdetése zajlik a közreműködésével. Nagy dobással indult az idei év is, ugyanis az Olcsóbbat.hu azon partnerei számára, akik nem rendelkeznek online ügynökséggel, közös, forradalmi terméket dolgozott ki az Intren digitális marketingügynökséggel együtt. A mai napon megkötött szerződésnek köszönhetően az Olcsóbbat.hu az Intrennel közösen immár kampánymenedzsment szolgáltatást is biztosít, mely segítségével a webshopok olcsóbban és jóval hatékonyabban tudnak a jövőben Shopping kampányokat futtatni.

Hová fejlődhet tovább a Google Shopping?

"A Google Shopping formátuma véleményünk szerint mára nagyjából kiforrottá vált, mind elérhetőségben, mind a keresési algoritmust tekintve. Néhány kiegészítő szolgáltatás (például az akciós árak vagy az értékelések) itthon még nem elérhetők, de bevezetésük a későbbiekben sem fog jelentős változással járni." - teszi hozzá az Olcsobbat.hu szakértője.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!