|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Közös terméket dobott piacra az Olcsóbbat.hu és az Intren
E-BIZNISZ
Olcsóbbat.hu: Közös terméket dobott piacra az Olcsóbbat.hu és az Intren
2020-03-02 12:42 | Target Communications
A Google Shopping alapvetően átrendezi idén a hazai e-kereskedelmet. A Google képes hirdetési megoldása, a Google Shopping csak tavaly nyáron jelent meg Magyarországon, de máris alapvetően formálja át a hazai e-kereskedelmi piacot: a Google-ról érkező, a hirdetett termékekre való kattintásoknak már csupán a fele érkezik szöveges hirdetésből, az év végére pedig a Google Shopping részaránya várhatóan a 70 százalékot is meghaladja majd. Az a webshop tehát, amelyik nem veszi időben igénybe ezt az új szolgáltatást, teljesen versenyképtelenné válik. "A 2019-es nagyon erős év végi szezonban (Black Friday és karácsony) a Google Shopping még nem okozott jelentős átrendeződést a webshopok piacán, az idei évben azonban erre már nagyon komoly esélyt látunk" - magyarázza Dévavári Dezső, az Olcsóbbat.hu vezetője. A későn ébredőknek nem csupán azzal kell szembesülniük, hogy a forgalmuk folyamatosan elmarad az elvárttól, hanem azzal is, hogy az időközben egyre több becsatlakozó miatt később már egy, a mostaninál sokkal élesebb Shopping-hirdetési árversenybe kell majd belecsöppenniük. Ezért minden webáruháznak célszerű mielőbb elkezdeni a Shopping-hirdetések futtatását, így szerezve kellő tapasztalatot a szolgáltatáshoz kapcsolódóan. Segítenek az összehasonlító oldalak A Google Shoppingban a webáruházaknak nem csupán közvetlenül, hanem összehasonlító oldalakon (Google CSS partnereken) keresztül is lehetősége nyílik hirdetni, ez utóbbi esetében a Google jelentős hirdetési árkedvezményt is biztosít. Az Olcsobbat.hu árösszehasonlító oldal Magyarországon elsőként vált a Google CSS partnerévé, és jelenleg már több mint 500 partnerének hirdetése zajlik a közreműködésével. Nagy dobással indult az idei év is, ugyanis az Olcsóbbat.hu azon partnerei számára, akik nem rendelkeznek online ügynökséggel, közös, forradalmi terméket dolgozott ki az Intren digitális marketingügynökséggel együtt. A mai napon megkötött szerződésnek köszönhetően az Olcsóbbat.hu az Intrennel közösen immár kampánymenedzsment szolgáltatást is biztosít, mely segítségével a webshopok olcsóbban és jóval hatékonyabban tudnak a jövőben Shopping kampányokat futtatni. Hová fejlődhet tovább a Google Shopping? "A Google Shopping formátuma véleményünk szerint mára nagyjából kiforrottá vált, mind elérhetőségben, mind a keresési algoritmust tekintve. Néhány kiegészítő szolgáltatás (például az akciós árak vagy az értékelések) itthon még nem elérhetők, de bevezetésük a későbbiekben sem fog jelentős változással járni." - teszi hozzá az Olcsobbat.hu szakértője.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
ebédházhozszállító | Euromoney | állásjelentkezés | E.ON | vállalkozás | táplálékkiegészítő | visszajelzés | kutya | Profession.hu | REGIO JÁTÉK | szülési szabadság | Prima Primissima | De'Longhi | takarítás | álláskeresés | napelempark | BMW | frissdiplomás | szilva | home office | marketing | mérnök | CIB Bank | Mol
|
PARTNEREINK
|