Kép: webgrow.hu
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Hogyan kommunikáljunk az üzleti célú közösségi média oldalakon?
E-BIZNISZ
webgrow.hu: Hogyan kommunikáljunk az üzleti célú közösségi média oldalakon?
2024-12-17 09:24 |
Kép: webgrow.hu
Megtehetjük, hogy kiszervezzük az ezzel járó feladatokat, azonban ebben az esetben számolnunk kell azzal is, hogy ezt a szolgáltatást meg kell majd fizetnünk. Ellenkező esetben pedig az időnket kell befektetnünk. Tudatos kommunikáció Bárhogyan is döntünk, mindenképp egy megtérülő befektetésről van szó, hiszen a közösségi média nagy üzleti lehetőségeket rejt magában - ha jól használjuk. De mit is jelent mindez? A social media tartalomgyártásnak megvannak a szakmai fogásai, és akkor leszünk eredményesek, ha ezeket aktívan és tudatosan alkalmazzuk. A kommunikációnk során oda kell figyelnünk, hogy melyik felülettel kit és milyen formában érhetünk el. Ha néhány alapvető dolgot betartunk, akkor idővel jön majd az eredmény is, méghozzá a bankszámlánkon jól látható formában. Az első lépés, hogy meghatározzuk a célközönségünket. Kor, nem, iskolázottság, egzisztencia és érdeklődési kör; ezeket a jellemzőket mindenképpen tudnunk kell róluk ahhoz, hogy hatékonyan tudjuk megszólítani őket. Ha ez megvan, akkor már csak a megfelelő platformot kell kiválasztani hozzá. Hosszú távú célok A célunk a közösségi médiában való jelenléttel a vállalkozásunk profitjának növelése. Mégis fontos szem előtt tartanunk azt az aranyszabályt, hogy ezeken a felületeken nem fogunk célt érni azzal, ha közvetlenül azonnali vásárlásra buzdítjuk a lehetséges vevőket. Ennél sokkal fontosabb, hogy először kerüljünk kapcsolatba velük, és építsük fel a bizalmat bennük a vállalkozásunk iránt. Amikor idáig elérünk, akkor lehet elkezdeni megfogalmazni a hosszabb távú célokat. Megtaláltuk a felületet és megfogalmaztuk a céljainkat. Mi következik ezután? Meg kell találnunk a célcsoportunkat. A különböző oldalakon ez más-más módon működik. Nézzünk most meg kettőt a legnagyobbak közül! A Facebook 2,7 milliárd felhasználója arra használja ezt a platformot, hogy a szeretteivel, ismerőseivel tartsa a kapcsolatot. Éppen ezért ahhoz, hogy hatékonyan tudd felvenni velük a kontaktust, valamilyen érzelmi kötődést kell kialakítanod velük, a kommunikációban a személyességnek is meg kell jelennie. Az értékes, naprakész információk fontosak, mint ahogyan az is, hogy közvetlen kapcsolatot alakítsunk ki a követőinkkel. Kezdetben próbáljunk ki többféle tartalmat, és majd látni fogjuk, melyik a leghatásosabb. A posztok gyakoriságát tekintve pedig találjuk meg az arany középutat, amely se nem túl tolakodó, se nem túl ritka. Az egyik leggyorsabban növekvő vizuális közösségi tér. Itt "Post"-ot vagy "Story"-t oszthatunk meg. Előbbinél figyeljünk a minőségi tartalomra, utóbbinál megengedett a lazább stílus is, és ezt csak 24 órán keresztül érhetik el a látogatóink. A posztok gyakorisága pedig legyen következetes, mert itt csak így leszünk sikeresek. Ha mindez bonyolultnak vagy időigényesnek tűnik, akkor pedig még mindig ott van a kiszervezés lehetősége. (x)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
pezsgő | magyarok | Palladio Orchestra | cafeteria | fenntartható önkormányzat | Okostelefon | karácsony | Virsli | macskák | étterem | Magyar Vöröskereszt | utazás | Játék | táp | lemezhajlítás | K&H | telefontok | Auchan | Rhoda Scott | álláskeresés | CV | fémipar | Varnus Xaver | kutyák
|
PARTNEREINK
|