|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | A szépségiparban is nő a mobileszközök súlya
E-BIZNISZ
Fesh.hu: A szépségiparban is nő a mobileszközök súlya
Országos | 2015-05-07 09:30 | Sakkom Interaktív
Hazánkban is egyre többen nyúlnak mobilkészülékeikhez, ha szépségipari szolgáltatást keresnek: a Fesh.hu adatai szerint már 34 százalék keres kozmetikust vagy fodrászt okostelefonról. Magyarországon a kozmetikával, fodrászattal vagy épp szoláriummal kapcsolatban indított keresések 34 százaléka mobilról indul, míg a táblagépes keresések 7 százalékot tesznek ki a Fesh.hu adatai szerint. A szépségszalonok árait összehasonlító oldal adatai szerint ugyanakkor legtöbbször még mindig asztali számítógépet és laptopot használnak a felhasználók (59%-ban). Ezeket leginkább vidéken részesítik előnyben, míg mobileszközről a budapestiek böngésznek a legtöbbet. Tőlünk nyugatabbra az eszközök tekintetében már fordítottak az arányok: Amerikában például a felhasználók kevesebb mint egyötöde, 19 százaléka kapcsolja csak be asztali számítógépét, ha a közelben található, körömápolással foglalkozó szalont keres. Igaz, egyes szolgáltatásoknál - mint a manikűr-pedikűr - a magyar arány is kedvezőbb: a hordozható eszközről indított keresés ezen a területen 46 százalékot tesz ki. A szépségiparban sem újdonság, hogy a mobilon való böngészés, illetve az átlagosan mobilon eltöltött idő rohamosan növekszik: a Fesh.hu adatai szerint a mobileszközöket használók száma már 2014-ben meghaladta az asztali számítógépről internetezőkét. Érdekesség azonban, hogy a mobileszközök közül a legtöbben iPhone-t vagy iPadet használnak, ha szépészeti szolgáltatásokat keresnek. A szépségiparban is újít a Google? A Google keresőalgoritmusának legújabb módosítása valószínűleg tovább növeli a honlapok forgalmában a mobileszközök súlyát, ami a fentiek alapján jelentősen érintheti a szépségiparral foglalkozókat. Az április 21-én életbe lépett változásnak köszönhetően ugyanis a tabletről vagy okostelefonról indított kereséseknél a Google hátrasorolja azokat a találatokat, amelyek nem mobilra optimalizált oldalra vezetnek. Ráadásul a könnyen kezelhető honlapokra az oldal címe alatt elhelyezett mobilbarát címke is felhívja a felhasználók figyelmét. A jobb találati helyezés azért fontos, mivel az imforza.com adatai szerint a felhasználók háromnegyede sosem nézi meg a keresési eredmények második oldalát, csupán a top 10-es listát pörgeti végig. A kattintások 18 százalékát a listaoldal találatai közül az első, 10 százalékát a második, 7 százalékát a harmadik weboldal kapja. "Magyarországon a szépségiparban még csak egy szűk kör ismerte fel a mobilra optimalizált oldalak fontosságát, ennek köszönhetően jelentős többletforgalomra tehetnek szert azok a szalonok, amelyek az elsők között alkalmazkodnak a legújabb trendekhez és így az okoseszközök térhódításához" - mondta az eredmények kapcsán Csépe Aniella, a Fesh.hu operatív vezetője. - "A saját honlap optimalizálása mellett a másik út, ha külön profillal megjelennek egy mobilra optimalizált gyűjtőoldalon. Ezt a lehetőséget kínáljuk mi az interneten jelen lévő szalonoknak" - tette hozzá a szakember.
aniella_csepe_fesh_hu.jpg (616.11 kB)
cover-office.jpg (46.75 kB)
fesh-manikur-pedikur.jpg (169.29 kB)
fesh-mobil.jpg (913.84 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
virsli | karácsony | Bad Kleinkirchheim | szörp | fenntartható önkormányzat | Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció | édességek | Varnus Xaver | utazás | K&H | műfü | SAP | szilveszter | karácsonyi különlegességek | Auchan | Palladio Orchestra | Kifli.hu | Magyar Vöröskereszt | kert | magyarok | cafeteria | pezsgő | Rhoda Scott | LIDL
|
PARTNEREINK
|