SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Innováció a médiapiacon: ITT A WHITEREPORT!


WHITEREPORT: Innováció a médiapiacon: ITT A WHITEREPORT!
Országos | 2011-02-07 | WHITEREPORT



Kereshető, független, cross-médiás ATL-médium adatbázis - innováció!

 
  • Online elérhető adatbázis a whitereport.hu oldalon
  • Előfizetéses rendszerben működik
  • Iparági: a médiapiac minden szegmensének: hirdetőknek, médiaügynökségeknek, médiatulajdonosoknak, állami hivataloknak, önkormányzatoknak, média-befektetőknek egyaránt. Mind az üzleti döntéshozók, mind a tartalomkészítő szakemberek számára értékes
  • Hatalmas médiumadat-bázis közel 6000 médiumról: a jéghegy csúcsa - és ami alatta van!
  • Leíró információk (üzemeltető, regionalitás, nyelv, tematika, technológiai platform stb.), korrelációs adatbázisba kapcsolva, ezáltal részletes kereséssel percek alatt hiánypótló információk az egyes médiumokról, ill. médiumlistákat az előfizető által választott bontások szerint
  • Cross-médiás: televíziós, rádiós, nyomtatott, mozi, közterületi, online és egyéb médiamárkák együttesen kereshetők
  • Független forrásokra épül
  • Nem csak pillanatkép, de idősoros adatok 2010. első félévével, negyedéves frissítésekben - a médiumok története ezentúl egzakt módon nyomon követhető!
  • Brandszlogen: Browse. Act. Grow. Mert a WHITEREPORT nyújtotta információkból látható, hogy a klasszikus (Above-The-Line, azaz ATL) médiapiac nagy és komplex, és bízunk benne, hogy az információkat minden szereplő saját, ill. piaca növekedése érdekében tudja használni.


A Mrs. White Media Consulting know-howja alapján 2011. február 4-én elinduló innovatív, hiánypótló szolgáltatás, a WHITEREPORT by Mrs. White nemzetközi szinten is egyedülálló.
Az előfizetéses rendszerben működő adatbázis a médiapiac legkülönfélébb szereplői számára nyújt tájékoztatást.
Webes felületről elérhető, kereshető, idősorosan elemezhető cross-médiás adatbázis a hazai médiumok leíró paramétereivel, 2010-es adatokkal kezdődően. Középpontja a Magyarországon működő médiamárkák: 790 tévécsatorna, 294 rádiócsatorna, 3638 lap, 166 mozi, 872 weboldal, 34 "klasszik" köztéri médiumtípus és 32 egyéb médiummárka (indoor, stb.).

"Early bird"-ök - akik nyitottak az innovációkra

Nagy örömünkre szolgál, hogy máris előfizetőink között köszönthetjük a legnagyobb hazai médiaügynökségek számos képviselőjét: Aegis Media, Initiative Media, MediaEdge:CIA, Media Planning Group Hungary, Universal McCann.

Ügyfeleink közé tartozik a médiaaudittal foglalkozó MediaSpirit Consulting.
Előfizetőnk a Független Hírügynökség, valamint a B&P Braun & Partners marketingstratégiai tanácsadó vállalat is.
RÉSZLETESEBB INFORMÁCIÓK

Mi a WHITEREPORT?

Webes felületről elérhető, kereshető, idősorosan elemezhető cross-médiás adatbázis a hazai médiumok leíró paramétereivel, 2010-es adatokkal kezdődően. Középpontja a Magyarországon működő médiamárkák: 790 tévécsatorna, 294 rádiócsatorna, 3638 lap, 166 mozi, 872 weboldal, 34 "klasszik" köztéri médiumtípus és 32 egyéb médiummárka (indoor, stb.).

Milyen médiamárka kerül az adatbázisba? Amely szerepel hazai nyilvántartásban és/vagy iparági médiakutatásban és/vagy terjesztésben nyilvános információk szerint és/vagy aggregált webes nyilvános adatbázisban megtalálható.

Kinek?

A WHITEREPORT hiánypótló iparági szolgáltatás a médiapiac szereplői számára: hirdetőknek, média- és pr-ügynökségeknek, médiatulajdonosoknak, állami szereplőknek, befektetőknek és a sajtónak. Valamint hasznos információforrás non-profit területen működő kutatók számára is.

Mire használja?

Senki sem tud minden információt fejben tartani - még a médiások sem. Ezentúl elég egy dologra emlékezni: WHITEREPORT. Hasznos segítség, ha alapinformációt, inspirációt gyűjt médiumokról:
 
  • Médiumoldali piaci trendek elemzéséhez
  • Médiatulajdonosként versenytárselemzéshez, termék-, portfólió fejlesztéshez
  • Hirdetőként vagy médiaügynökségként médiatervezéshez, piacelemzéshez
  • Hivatalként a médiapiac szerkezetéről, szereplőiről
  • Kutatóknak, elemzőknek médiatörténeti szempontból (a WHITEREPORT-féle történetírás 2010-ben kezdődik...)


A WHITEREPORT-adatbázis
 
  • Hatalmas: az adatbázis közel 6000 médiumról tartalmaz leíró adatokat.
  • Hány tévé, rádió, lap, stb. működik a WHITEREPORT széleskörű forrásai szerint?
  • Tudja-e Ön, hány cég, szervezet üzemelteti a közel 6000 médiumot?
  • Tájékoztat a médiapiac szereplőiről, a piac szerkezetéről, és követi ennek változásait negyedévente
  • Hogyan strukturálódik a médiapiac? Melyik a legfragmentáltabb klasszikus médiatípus?
  • Tudta-e Ön, hogy jelentős számú médium kiadója, üzemeltetője kerül ki a non-profit szektorból? És hogy konkrétan mennyi?
  • Miben változik a piac mérete 2010 első félévétől kezdődően? Hogyan változik a médiapiac összetétele (médiumszám, üzemeltető cégek száma, jellege, tematikák stb. szempontjából)?
  • Szeretné tudni, hány klasszikus közterületi eszköz (óriásplakát, citylight stb.,) volt 2010-ben Magyarországon, és hogyan változik ezek száma negyedévente?
  • Csökken vagy nő a mozik, lapok száma?
  • Mely médiumokról van iparági kutatási adat, azaz melyek vannak a jéghegy csúcsán és felszínén, illetve melyek a felszín alatt?
  • Cross-médiásan összekapcsolt alapadatokról 2010. első félévével kezdődően negyedéves frissítéssel tájékozódhat - nem csupán pillanatkép, de trendek követésére is alkalmas
  • Mely médiavállalatnak milyen a médium portfóliója, milyen lapokat, tévéket stb. üzemeltetnek?
  • Mely csatornák, lapok elérhetők mobiltévés formában, és van-e köztük olyan, amely más platformon nem is létezik?
  • Milyen helyi, körzeti médiumok vannak az egyes településeken, cross-médiás csokorba gyűjtve?
  • A médiumok kereshetők település, tematika, üzemeltető, tulajdonos, tartalomszolgáltatási jelleg stb. szerint.
  • Hány gasztromédium létezik és indult az utóbbi negyedévben?
  • Tudja-e Ön, hány lapja van az építészeknek, vasutasoknak, orvosoknak?
  • Hány tévé- és rádiócsatorna elérhető az országban a nyilvántartottakon túl?
  • Milyen tévé-, rádiócsatornák, lapok stb. elérhetők az egyes településeken?


Milyen információt nyújt konkrétan a WHITEREPORT?
 
  • Az egyes médiumok adatait: a médiumok és alapparamétereik egyesével is kereshetők
  • Médiumlistákat: egy-egy szempont szerint összegyűjtve pillanatok alatt lekérhetők egy vagy több kiválasztott időszakra


Mit nyer az előfizető a WHITEREPORT révén?

Időt, gyorsaságot, újszerű információkat, pontosságot. Minden eddiginél egyszerűbben, minden eddiginél pontosabb információ, mert független, objektív forrásokból gyűjtöttük össze az adatokat.

Védnökeink:

Hajós Katalin: Aegis Media Hungary, ügyvezető igazgató
Simon Zsolt: a MediaEdge:CIA ügyvezetőjeként lett a WHITEREPORT védnöke, jelenleg a tv2 vezérigazgatója











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!