|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | A Nielsen megvette a sportmarketinggel foglalkozó Repucom vállalatot
ÜZLET
MTI: A Nielsen megvette a sportmarketinggel foglalkozó Repucom vállalatot
2016-07-04 09:24 | MTI
A New York-i tőzsdén jegyzett piackutató Nielsen Holdings megvette a sportipar mérésében, értékelésében és fejlesztésében piacvezető ausztrál Repucom vállalatot - közölte a Nielsen az MTI-vel. A Repucom megvétele magában foglal minden tevékenységet, adatot, a fejlett analitikai adatfeldolgozás és eszközei mellett a folyamatban lévő ügyfélszolgálati munkákat is. A tranzakció értékét nem közölték. A közlemény kiemeli: a tranzakcióval a növekvő sport szektor elemzéseinek első számú szolgáltatója lett a Nielsen fogyasztói információkra és ismeretekre szakosodott vállalat, mivel globálisan is kiterjeszti sporttal kapcsolatos ajánlatait. A szponzorálás összege a világon csaknem megduplázódott 2010 óta: 35 milliárd dollárról 60 milliárd dollárra emelkedett - írták. A Repucom által létrehozott néhány új módszer a sport mérésének leghatékonyabb eszközei közé tartozik: logókat felismerő, médiamérési technológiájuk képes mérni évenként több mint 5,3 millió órányi tartalmat és 1,1 millió interjút. Ezek összekapcsolása hozzájárult, hogy a Repucom vezető globális szolgáltatóvá fejlődjön, amely a legnagyobbak közül több mint 1700 jogtulajdonos, márka, ügynökség és műsorszolgáltató cég megbízásait teljesíti. Az akvizíció eredményeként a Nielsen ügyfelei használhatják a Repucomnak az ágazaton belül kiemelkedő módszereit, beleértve az "IQ Media Value" -t is, amely szabadalmaztatott módszerrel méri egy márka sugárzási idejének minőségét, figyelembe véve a látott konkurens márkák sugárzásának méretét, időtartamát és számát. A sport világpiacán mércének tekintik a Repucom cég márkák sugárzásával kapcsolatos adatait és mérési módszerét - közölték. Paul Smith, a Repucom alapítója a közlemény szerint elmondta: az akvizíció fordulópontot jelent az egész sportmarketing gazdasági területén. A Nielsen jelentős összeget ruházott be a globális sport kínálatába, és akvizíciója jelzi a terjeszkedést Kína, Mexikó, és Oroszország irányába is - tette hozzá. A Repucomnak a világ 18 országában 1400 dolgozója van. A Nielsen a Standard&Poors pénzügyi szolgáltató cég 500-as listáján szerepel, tevékenysége több mint száz országban lefedi a világ népességének 90 százaléknál nagyobb részét.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
kert | Virsli | Magyar Vöröskereszt | fémipar | pezsgő | fenntartható önkormányzat | Auchan | kutyák | táp | Palladio Orchestra | Varnus Xaver | álláskeresés | karácsony | Rhoda Scott | macskák | műfü | K&H | utazás | CV | lemezhajlítás | cafeteria | Okostelefon | szilveszter | magyarok
|
PARTNEREINK
|