Kép: adlab.hu
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | A kampányoknál figyelj a kulcsszavak minőségi mutatóira! (x)
ÜZLET
adlab.hu: A kampányoknál figyelj a kulcsszavak minőségi mutatóira! (x)
2023-11-14 09:21 |
Kép: adlab.hu
Csak így lényegében érhessünk el áttörést a piacon. Azonban sokan közülük hiába bízzák online marketingügynökségre magukat, költenek sokat hirdetésekre, a sikerek elmaradnak. Érdemes ilyenkor alaposan megvizsgálni minden aspektust, hogy kiderítsük, hol van a hiba. Nem értesz hozzá? Bízd fizetett kampányaidat hozzáértőkre: az Adlab profi PPC hirdetéskezelést biztosít! Amikor látszólag minden rendben van, tanácsos mélyebbre ásni. Gyakori hiba, a sikereket gátló tényező szokott lenni a kulcsszavak nem megfelelő minőségi mutatója. De mit is értünk alatta, és hogyan javítható? A fizetett hirdetések világa A legnagyobb keresőmotor, a Google saját, bonyolult algoritmusai alapján értékeli a világhálóra kikerülő weboldalakat, de annyi köztudott, hogy a relevancia, az értékes tartalom, a linkek sokat nyomnak a latba mind az organikus forgalom, mind a fizetett hirdetések esetében. Valamennyi tartalom alapjai a kulcsszavak, ezek köré kell felépíteni, ez segíthet hozzá, hogy a keresések találati oldalának előkelő első oldalára kerülhess. A Google hirdetési platformja, az AdWords, itt indíthatsz kampányokat több-kevesebb sikerrel. Nagy tapasztalattal, alapos munkával a befektetett összeg sokszorosát is megtermelheted, ellenkező esetben, rossz beállításokkal csak pénz- és időpazarlás. De honnan tudhatod, jól dolgozol-e, illetve a kampányaid milyen minőséget képviselnek? A Google minőségi mutató A kampányok kulcsszavainak megtervezéséhez kutatómunka, beállításaihoz hozzáértés szükséges. A Google a keresési kampányok esetében minden kulcsszóhoz egy mutatószámot, az ún. minőségi mutatót rendeli, amelynek értéke 1-10 között lehet, és azt mutatja, hogy mennyire releváns a felhasználó számára. 3 faktort vizsgál, a hirdetések, a landing oldalak relevanciáját, valamint a várható átkattintási arányt. Vagyis minél jobb oldalt készítesz egy hirdetéshez, vagy minél magasabb lesz az átkattintási arány, annál jobb lesz a minőségi mutató. A kattintási áron felül azonban más is hatással van a pozícióra. A minőségi mutató befolyásolja a hirdetési rangot, vagyis minél magasabb, annál előkelőbb pozíciót érsz el a fizetett reklámok között. De a jobb minőségi mutató nemcsak előkelőbb pozíciót jelent, hanem azt is, hogy kevesebbet kell fizetni az adott kulcsszóért. Hogyan javítható a minőségi mutató? A minőségi mutatókat úgy lehet növelni, hogy az egyes aspektusokat javítod. Ugyanakkor nem szabad megfeledkezni arról, hogy ehhez az kell a Google szemében, hogy az üzenet a teljes útvonalon ugyanaz legyen, vagyis a hirdetésben, amire a felhasználó kattintott, valamint a landing oldalon, ahova a hirdetésből került. A minél nagyobb egyezés ugyanis növeli a konverziót. Minden változtatás után várj néhány hetet, majd teszteld a kampányokat, és ha még szükséges, változtass, amíg el nem éred a célodat!
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
alkatrész | Green Pledge | ajándék | utalvány | E.ON | CBD olaj | frizura | coaching | immunrendszer | home office | Pesterzsébeti Mentőállomás | Baron | póló | szobanövény | kaputelefon | család | villanyszerelés | Revolut | bankszámla | hajmaszk | műszaki pálya | juttatás | SNPR Store | Knorr-Bremse
|
PARTNEREINK
|