Kép: prioris.hu
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Ezek a legfontosabb Google Ads mutatók
ÜZLET
prioris.hu: Ezek a legfontosabb Google Ads mutatók
2023-11-29 09:12 |
Kép: prioris.hu
Az alábbiakban bemutatjuk a legfontosabb mutatókat, amelyek valóban számítanak. A Google hirdetés terén vannak olyan mutatók, amelyek minden kampányban elérhetőek, ezekkel kezdjük a listát. Általános mutatók A megjelenések száma (impressions) megmutatja, hogy hányszor jelent meg a hirdetés, a kattintások száma (clicks) pedig azt, hogy hányan kattintottak rá. Ha alacsony a kattintások száma, miközben magas a megjelenések száma, érdemes változtatni a hirdetésen, mert nem elég vonzó. Továbbá fontos mutató az átkattintási arány (CTR), a megjelenés és a kattintás hányadosa százalékban kifejezve. Megmutatja, hogy elég jó-e a hirdetés ahhoz, hogy sokan rákattintsanak. A kattintásonkénti költség (CPC) szintén nagyon fontos mutató, megmutatja, hogy átlagosan mennyibe kerül egy kattintás. Az egyik legfontosabb mutató a hirdetési megtérülés (ROAS), amely megmutatja, hogy a hirdetési költségek megtérülnek-e. Kiszámolása egyszerű, csupán el kell osztani a költséggel a bevételt. További általános mutatók Az egyik legkritikusabb érték a konverziós arány (CVR) vagy más néven konverziós ráta. Kiszámításához a weboldalon tett látogatások számát kell elosztani a konverziók számával. Vállalkozásonként eltér, hogy mi számít jó konverziós aránynak, de általánosságban elmondható, hogy 1-3% között mozog az átlag. Kulcsfontosságú mutató a költség/konverzió (cost/conversion, cost/acquisition), amelyhez a konverziók számával el kell osztani a teljes hirdetési költséget. Az említettek mellett az aukcióstatisztika mutatóinak is fontos szerepük van, hiszen megmutatják, hogy a versenytársak milyen stratégiákkal ás hatékonysággal dolgoznak. Az aukcióstatisztika mutatói Ezek közé tartozik például a megjelenési arány (impression share), amely azt mutatja meg, hogy az összes lehetséges megjelenésből hány százalékban jelenik meg a hirdetés. A következő az oldal teteje és oldal tetején való megjelenés abszolút aránya (Top of page, Abs. Top of page). Az előbbi azt mutatja meg, hogy az organikus keresési találatok feletti 3-4 hirdetés között hányszor szerepel az adott hirdetés, míg az utóbbi alapján megtudhatjuk, hogy hányszor szerepel a legelső hirdetések között. A sorban a fenti pozíció és túllicitálási aránya (Position above rate, Outranking Share) következik. Az első arról árulkodik, hogy a hirdetés előtt hányszor szerepel a versenytársé, míg a második azt, hogy az adott hirdetés 100-ból hányszor jelenik meg a konkurenciájé fölött vagy helyett. Az általános és az aukcióstatisztikában lévő mutatók mellett természetesen a kampányspecifikus mutatókra is kiemelt figyelmet kell fordítani. (x)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
plüssjáték | villanyszerelés | coaching | szobanövény | műszaki pálya | hajmaszk | kaputelefon | Knorr-Bremse | frizura | E.ON | SNPR Store | juttatás | család | bankszámla | Pesterzsébeti Mentőállomás | póló | CBD olaj | Revolut | utalvány | Green Pledge | immunrendszer | ajándék | Baron | home office
|
PARTNEREINK
|