SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | DOOH kijelzőkön a friss áru útja


Médiainfo: DOOH kijelzőkön a friss áru útja
2016-12-15 18:54 |



Hogyan lehet bebizonyítani a vevőknek, hogy valóban friss gyümölcs került a polcokra?

Örök kérdés, mennyire frissek valójában a szupermarketek polcain található zöldségek, gyümölcsök? A belgiumi Air reklámügynökség és a Delhaize zöldség-áruházlánc digitális OOH eszközökkel mutatta be a vásárlóknak, mit értenek valódi frissesség alatt.

Kihelyeztek 122 digitális kijelzőt szerte Belgiumban, amelyeken bemutatták a frissen szedett körte útját a gyümölcsösökből a boltokig. Így megbizonyosodhattak az emberek arról, hogy a szüret és a bolti kihelyezés közt kevesebb, mint egy nap telik el - tudósított a Pioneering OOH.









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!