|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | DOOH kijelzőkön a friss áru útja
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
Médiainfo: DOOH kijelzőkön a friss áru útja
2016-12-15 18:54 |
Hogyan lehet bebizonyítani a vevőknek, hogy valóban friss gyümölcs került a polcokra? Örök kérdés, mennyire frissek valójában a szupermarketek polcain található zöldségek, gyümölcsök? A belgiumi Air reklámügynökség és a Delhaize zöldség-áruházlánc digitális OOH eszközökkel mutatta be a vásárlóknak, mit értenek valódi frissesség alatt. Kihelyeztek 122 digitális kijelzőt szerte Belgiumban, amelyeken bemutatták a frissen szedett körte útját a gyümölcsösökből a boltokig. Így megbizonyosodhattak az emberek arról, hogy a szüret és a bolti kihelyezés közt kevesebb, mint egy nap telik el - tudósított a Pioneering OOH. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
kávékapszula | autódekoráció | KunlunChem | konyhai munkalap | gyerekülés | gázkészülék | Liszt Ferenc Kamarazenekar | autó | bónuszrendszer | hajópadló | lakásfelújítás | tartálykutatás | kerti tároló | Knorr-Bremse | alumíniumkerítés | napszemüveg | lézerterápia | Centrál Színház | LED-lámpák | mobilgarázs | Mosás | szivattyú | kölyökkutya | tekercses kerítés
![]() |
PARTNEREINK
|