SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | DOOH kampány az ENSZ-től


Marketinginfo.hu: DOOH kampány az ENSZ-től
2015-10-05 09:30 | N4b



A "Project Everyone" kampány célja, hogy világszerte tájékoztassa az embereket a klímaváltozásról és a szegénységről a világban.

Az ENSZ a Blue 449-et és a Posterscope-ot bízták meg a világ eddigi legnagyobb digitális kültéri reklámkampányával - derül ki a W&V-n.

A kampányt 125 médiapartner juttatja el 140 ezer képernyőre a világ 28 országában, 450 városban.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!