SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Szelfizéssel segíthetik a fesztiválozók az autizmussal élőket


MOL: Szelfizéssel segíthetik a fesztiválozók az autizmussal élőket
2019-07-03 06:34 | PRO Kommunikációs Kft.



Idén nyáron is segíthetik a fesztiválozók az Út a Mosolyért Alapítványt azzal, hogy az #együttazautistákért hashtaggel posztolják a fesztiválélményeikről készült fotóikat a közösségi médiában.

A MOL ugyanis minden egyes feltöltött kép után 500 Ft-tal támogatja az alapítvány aktuális kezdeményezését, az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ létrehozását.

A 2019-es fesztiválszezonban is meghirdette népszerű jótékonysági akcióját az Út a Mosolyért Alapítvány. A Telekom VOLT, a Balaton Sound, a Sziget és a Strand fesztivál látogatói rendkívül egyszerűen, mindössze az eseményen készült fotóik feltöltésével segíthetik az alapítvány aktuális célkitűzését, az első Autista Krízisház és Oktatási Központ létrehozását. Nagyon fontos, hogy a fényképeket az együttazautistákért hashtaggel megjelölve osszák meg a közösségi média felületeken, mert így a MOL felajánlásának köszönhetően minden egyes kép után 500 Ft adományban részesül az alapítvány.

A fesztiválokon hostessek is segítik az akciót, nagyméretű fényképkeretekkel teszik még egyedibbé a résztvevők fotóit. Az
együttazautistákért hashtaget használó képfeltöltők között minden fesztivál után értékes nyereményeket sorsolnak ki, így a kezdeményezést fényképükkel támogatók akár 2020-as fesztiválokra szóló 1 hetes VIP bérleteket, Dorko cipőket és egyhétvégés BMW/Mini tesztvezetést is nyerhetnek.

Az Út a Mosolyért Alapítvány jelenlegi célkitűzése az első Autista Krízis Ház és Oktatóközpont létrehozása. A központban szakszerű és hatékony segítséget tudnak majd nyújtani a súlyos autizmussal élő személyeknek és családjaiknak, valamint tanulási, tapasztalatszerzési lehetőséget biztosítanak a szakemberek számára, a Heim Pál Gyermekkórház, az Autisták Országos Szövetsége és az Autizmus Általános Iskola munkatársainak szakmai közreműködésével.

"Az autizmussal élő emberek sok odafigyelést és törődést igényelnek, speciális élethelyzetüket leginkább a fiatalok érthetik meg, hiszen ők alkotják a társadalom legnyitottabb csoportját. Ezért is számítunk tehát rájuk, hogy idén a fesztiválozás egyszerre szóljon a szórakozásról és a jótékonykodásról. Elhatároztuk, hogy az idén is biztosítjuk számukra ezt a támogatási lehetőséget, a MOL-nak pedig ezúton is nagyon köszönjük, hogy minden egyes feltöltött kép után 500 Ft-tal járul hozzá céljaink megvalósításához" - nyilatkozta Szijjártó-Nagy Szilvia, a kiemelten közhasznú Út a Moso lyért Alapítvány elnöke.

Az alapítvány céljait a fesztiválszezonon kívül is, egész évben támogathatják az adományozók a 13616-os adományvonal segítségével, hívásonként, illetve sms-enként 500 forinttal.




mol_uta01.jpg (399.25 kB)
mol_uta02.jpg (788.98 kB)
mol_uta03.jpg (642.59 kB)
mol_uta04.jpg (322.76 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!