|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pénzügy | Folyamatos díjas szerződésekkel növelte díjbevételét az Erste Biztos...
PÉNZÜGY
![]()
Erste Biztosító: Folyamatos díjas szerződésekkel növelte díjbevételét az Erste Biztosító
2016-05-17 08:06 | Target Communications
Miközben a hazai életbiztosítási piac néhány százalékkal zsugorodott a tavalyi évben, az ERSTE Biztosító teljes díjbevétele 4,5 százalékos emelkedéssel elérte a 16,7 milliárd forintot. Különösen jól teljesített a társaság a nyugdíjbiztosítások terén, a szerzések zömét alkotó folyamatos díjas termékekből származó bevétel közel 26 százalékkal emelkedett. A társaság adózás előtti eredménye 623 millió forint lett (+7,8%), miközben az előző évhez képest 4,3 százalékkal, 588 millió forintra nőtt az adózott nyereség mértéke. A biztosító számára a hosszú távú növekedést megalapozó folyamatos díjas szerződések díjbevétele 8,5 százalékkal 7,29 milliárd forintra nőtt, immár 44 százalékát biztosítva a teljes díjbevételnek. A szerződések száma 2015-ben elérte a 69 ezret, ezek 88 százaléka folyamatos díjas életbiztosítás volt. "A piaci átlagnál kedvezőbb eredmény elsősorban az időszak során végrehajtott termékfejlesztéseknek és a nyugdíjprogram részeként kiválóan működő banki együttműködésnek köszönhető" - értékelte a tavalyi év eredményeit Raveczky Zsolt, az Erste Biztosító elnök-vezérigazgatója. - Az Erste Bankkal fenntartott stratégiai kapcsolat hatékonyabb kiaknázása érdekében az ERSTE Biztosító a tavalyi évben elsősorban a nyugdíjbiztosítási termékekre, illetve a bank által kiemelten kezelt privát banki ügyfélkörére kialakított egyedi megoldások felfuttatására koncentrált." A kárkifizetések mértéke 29,1 százalékkal 8,5 milliárd forintra csökkent 2014-hez képest, ezzel párhuzamosan a biztosítástechnikai tartalékok szintje meghaladta az 58 milliárd forintot, és a kezelt vagyon nagysága is csaknem elérte a 60 milliárd forintot. A javuló gazdasági környezet, a növekedési kilátásoka banki és a biztosítási piac számára egyaránt további fejlődési lehetőségeket kínál. Az ERSTE Biztosító üzletmenetében 2016-ban változatlanul kiemelt figyelmet kap majd a folyamatos unit-linked életbiztosítás értékesítése, az ügyfélállomány ápolása, az online és CRM megoldások térnyerése. A társaság továbbra is a piaci volumen fölött kívánja növelni díjbevételét, profit tekintetében pedig a két számjegyet közelítő mértékben tervez fejlődni. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
lakásfelújítás | KunlunChem | alumíniumkerítés | hőmérséklet | Centrál Színház | szivattyú | tartálykutatás | telefontok | társ | bónuszrendszer | autódekoráció | bőrápolás | Játék | tudás | hegesztőpajzs | inkontinencia | párásító | kávékapszula | Iskolaszer | menstruáció | Vizelettartás | Knorr-Bremse | retinol | hajópadló
![]() |
PARTNEREINK
|