SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pénzügy | Folyamatos díjas szerződésekkel növelte díjbevételét az Erste Biztos...


Erste Biztosító: Folyamatos díjas szerződésekkel növelte díjbevételét az Erste Biztosító
2016-05-17 08:06 | Target Communications



Miközben a hazai életbiztosítási piac néhány százalékkal zsugorodott a tavalyi évben, az ERSTE Biztosító teljes díjbevétele 4,5 százalékos emelkedéssel elérte a 16,7 milliárd forintot.

Különösen jól teljesített a társaság a nyugdíjbiztosítások terén, a szerzések zömét alkotó folyamatos díjas termékekből származó bevétel közel 26 százalékkal emelkedett. A társaság adózás előtti eredménye 623 millió forint lett (+7,8%), miközben az előző évhez képest 4,3 százalékkal, 588 millió forintra nőtt az adózott nyereség mértéke.

A biztosító számára a hosszú távú növekedést megalapozó folyamatos díjas szerződések díjbevétele 8,5 százalékkal 7,29 milliárd forintra nőtt, immár 44 százalékát biztosítva a teljes díjbevételnek. A szerződések száma 2015-ben elérte a 69 ezret, ezek 88 százaléka folyamatos díjas életbiztosítás volt.

"A piaci átlagnál kedvezőbb eredmény elsősorban az időszak során végrehajtott termékfejlesztéseknek és a nyugdíjprogram részeként kiválóan működő banki együttműködésnek köszönhető" - értékelte a tavalyi év eredményeit Raveczky Zsolt, az Erste Biztosító elnök-vezérigazgatója. - Az Erste Bankkal fenntartott stratégiai kapcsolat hatékonyabb kiaknázása érdekében az ERSTE Biztosító a tavalyi évben elsősorban a nyugdíjbiztosítási termékekre, illetve a bank által kiemelten kezelt privát banki ügyfélkörére kialakított egyedi megoldások felfuttatására koncentrált."

A kárkifizetések mértéke 29,1 százalékkal 8,5 milliárd forintra csökkent 2014-hez képest, ezzel párhuzamosan a biztosítástechnikai tartalékok szintje meghaladta az 58 milliárd forintot, és a kezelt vagyon nagysága is csaknem elérte a 60 milliárd forintot.

A javuló gazdasági környezet, a növekedési kilátásoka banki és a biztosítási piac számára egyaránt további fejlődési lehetőségeket kínál. Az ERSTE Biztosító üzletmenetében 2016-ban változatlanul kiemelt figyelmet kap majd a folyamatos unit-linked életbiztosítás értékesítése, az ügyfélállomány ápolása, az online és CRM megoldások térnyerése. A társaság továbbra is a piaci volumen fölött kívánja növelni díjbevételét, profit tekintetében pedig a két számjegyet közelítő mértékben tervez fejlődni.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!