|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pénzügy | Huawei harmadik negyedéves üzleti eredményei
PÉNZÜGY
Huawei: Huawei harmadik negyedéves üzleti eredményei
Külföld | 2015-10-27 20:30 | Pressinform
Az adott negyedévben az Üzletág 27,4 millió okostelefont szállított ki, amely 63 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A közép- és felsőkategóriás készülékek 7 százalékos növekedést értek el 2015 második negyedévéhez képest, amely az összes szállítás egyharmadát jelenti. "Harmadik negyedéves üzleti eredményünk azt mutatja, hogy növekedési stratégiánk továbbra is sikeres". - nyilatkozta Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezérigazgatója. "Különösen büszkék vagyunk egyrészről a Kínán kívül tapasztalt kiemelkedő növekedésre, másrészt a közép- és felsőkategóriás készülékeink iránt bővülő keresletre. A növekedés ütemét látva abban bízunk, hogy képesek vagyunk elérni az idei célunkat, amely 2015. év végig 100 millió darab okostelefon kiszállítását jelenti." A Huawei kiszállításai az európai, a közel-keleti és az afrikai régiókban közel 98 és 70 százalékkal nőttek az előző év azonos időszakához képest. Ezzel az eredménnyel a vállalat piaci részesedését tekintve az első három gyártó között van Ausztriában, Belgiumban, Olaszországban, Portugáliában, Spanyolországban, Svájcban és Új-Zélandon. Kínában is jelentős sikert ért el az Üzletág: ebben a negyedévben 81 százalékkal növelte kiszállításait az előző évi eredményekhez képest. Ezen a piacon Huawei továbbra is az első számú gyártó 15,2 százalékos piaci részesedéssel. A GfK piackutató intézet legutóbbi jelentése szerint a Huawei globális piaci részesedése az okostelefon-gyártók piacán 9,5 százalék volt 2015 januártól augusztusig tartó időszakában, amely értelmében a vállalat továbbra is a világ három vezető okostelefon-gyártója között szerepel. A Huawei zászlóshajó készülékeiből, a Mate 7-ből 6,5 millió, a P7-ből 7,5 millió, a P8-ból 4 millió darabot szállított ki a piaci bejelentésük óta. A vállalat most szeptemberben bemutatott legújabb csúcsterméke, a Mate S okostelefon fokozatosan elérhetővé vált több mint 48 országban, például Kínában, Németországban, Franciaországban és Spanyolországban is. A termék standard változata már elérhető Magyarországon 219 990 forint bruttó fogyasztói áron, a Media Markt, az Edigital és a Speedshop kínálatában. A Huawei 2015 októberében másodszor szerepel az Interbrand "Legjobb Globális Márkák" (Top 100 Best Global Brand) listáján, ahol a tavalyi 94. helyezését idén már a 88-ra javította. A Huawei büszke arra, hogy 2014-ben az első kínai vállalat volt, amely felkerült erre a listára.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
magyarok | adomány | Virsli | Rhoda Scott | szörp | LIDL | pezsgő | Kifli.hu | Palladio Orchestra | K&H | karácsonyi különlegességek | műfü | cafeteria | Budapest Airport | kert | Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció | fenntartható önkormányzat | édességek | karácsony | Varnus Xaver | utazás | szilveszter | SAP | Bad Kleinkirchheim
|
PARTNEREINK
|