SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pénzügy | Huawei harmadik negyedéves üzleti eredményei


Huawei: Huawei harmadik negyedéves üzleti eredményei
Külföld | 2015-10-27 20:30 | Pressinform



Az adott negyedévben az Üzletág 27,4 millió okostelefont szállított ki, amely 63 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

A közép- és felsőkategóriás készülékek 7 százalékos növekedést értek el 2015 második negyedévéhez képest, amely az összes szállítás egyharmadát jelenti.

"Harmadik negyedéves üzleti eredményünk azt mutatja, hogy növekedési stratégiánk továbbra is sikeres". - nyilatkozta Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezérigazgatója. "Különösen büszkék vagyunk egyrészről a Kínán kívül tapasztalt kiemelkedő növekedésre, másrészt a közép- és felsőkategóriás készülékeink iránt bővülő keresletre. A növekedés ütemét látva abban bízunk, hogy képesek vagyunk elérni az idei célunkat, amely 2015. év végig 100 millió darab okostelefon kiszállítását jelenti."

A Huawei kiszállításai az európai, a közel-keleti és az afrikai régiókban közel 98 és 70 százalékkal nőttek az előző év azonos időszakához képest. Ezzel az eredménnyel a vállalat piaci részesedését tekintve az első három gyártó között van Ausztriában, Belgiumban, Olaszországban, Portugáliában, Spanyolországban, Svájcban és Új-Zélandon. Kínában is jelentős sikert ért el az Üzletág: ebben a negyedévben 81 százalékkal növelte kiszállításait az előző évi eredményekhez képest. Ezen a piacon Huawei továbbra is az első számú gyártó 15,2 százalékos piaci részesedéssel.

A GfK piackutató intézet legutóbbi jelentése szerint a Huawei globális piaci részesedése az okostelefon-gyártók piacán 9,5 százalék volt 2015 januártól augusztusig tartó időszakában, amely értelmében a vállalat továbbra is a világ három vezető okostelefon-gyártója között szerepel.

A Huawei zászlóshajó készülékeiből, a Mate 7-ből 6,5 millió, a P7-ből 7,5 millió, a P8-ból 4 millió darabot szállított ki a piaci bejelentésük óta.

A vállalat most szeptemberben bemutatott legújabb csúcsterméke, a Mate S okostelefon fokozatosan elérhetővé vált több mint 48 országban, például Kínában, Németországban, Franciaországban és Spanyolországban is. A termék standard változata már elérhető Magyarországon 219 990 forint bruttó fogyasztói áron, a Media Markt, az Edigital és a Speedshop kínálatában.

A Huawei 2015 októberében másodszor szerepel az Interbrand "Legjobb Globális Márkák" (Top 100 Best Global Brand) listáján, ahol a tavalyi 94. helyezését idén már a 88-ra javította. A Huawei büszke arra, hogy 2014-ben az első kínai vállalat volt, amely felkerült erre a listára.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!