|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Mobil | 24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.
MOBIL
DMRV Zrt.: 24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.
2016-06-24 09:27 | Young & Partners
Új szolgáltatást vezet be DMRV Zrt., hogy fogyasztói számára gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést biztosítson. A webes böngészőben és okostelefonon is használható ügyfélszolgálati alkalmazás a felhasználók számára korábban nem biztosított funkciókat is könnyen elérhetővé tesz. A DMRV Zrt elkötelezett minden olyan fejlesztés bevezetése mellett, mely a fogyasztó kényelmét, a gyors és hatékony ügyintézést teszi lehetővé, ezáltal folyamatosan növelve a szolgáltatás színvonalát, a felhasználók elégedettségét. Ennek szellemében készítette új mobilapplikációját, az SAP Multichannel Foundation for Utilities ügyfélszolgálati alkalmazást. A díjmentesen letölthető applikáció használatával személyes és telefonos ügyfélszolgálat megkeresése nélkül, a nap bármely szakaszában, kényelmesen, otthonról, vagy akár bevásárlás, várakozás közben intézhetik ügyeiket az ügyfelek - pusztán egy okostelefon segítségével. A szolgáltató új alkalmazása számos hasznos funkciót tartalmaz. Azon felül, hogy a felhasználó megtekintheti az ügyfélszolgálati irodák elérhetőségét és címét, ellenőrizheti a saját adatait, a vízmérők gyári számait és állását. Lehetőség nyílik megváltoztatni a telefonszámot és email címet, illetve akár számlamásolatot is kérhet, amit a regisztrált e-mail címen kap meg a fogyasztó. Nemcsak az ügyfél kommunikálhat a DMRV Zrt.-vel, hanem a vízszolgáltató is tud üzenetet küldeni a felhasználó részére. Így a fogyasztók tájékoztatást kaphatnak a soron következő diktálás, leolvasás időpontjáról, az esedékes számláról, a vízmérő hitelességének közelgő/megtörtént lejártáról, a későbbiek folyamán pedig műszaki információkról: például arról, jelenleg hol van csőtörés, mikorra várható a hiba elhárítása. Gyorsabb, egyszerűbb számlakiegyenlítés az iCsekk alkalmazással A DMRV Zrt. bevezeti a QR-kóddal történő fizetési lehetőséget is, hogy megkönnyítse az ügyfelek dolgát a számlák kiegyenlítésében. A QR-kód (Quick Response) a mobilfizetés olyan formája, mellyel az ügyfél a számlalevélen szereplő, a tranzakció adatait tartalmazó QR-kódot okostelefonjának kamerájával beolvasva egyenlíti ki a számla összegét. Az első vásárlásnál regisztráció szükséges, de ez is pár lépésben, néhány perc alatt elvégezhető. A második vagy sokadik tranzakciónál pedig már csak be kell jelentkezni, így a vásárló akár 5 másodperc alatt elintézheti a fizetést. A módszer képernyőméret- és platformfüggetlen, tehát minden, a QR-kódot értelmezni képes okostelefonról elérhető.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
szilveszter | cafeteria | Virsli | pezsgő | Palladio Orchestra | Varnus Xaver | LIDL | adomány | Rhoda Scott | SAP | Kifli.hu | szörp | karácsony | Bad Kleinkirchheim | utazás | műfü | Budapest Airport | K&H | karácsonyi különlegességek | magyarok | édességek | fenntartható önkormányzat | Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció | kert
|
PARTNEREINK
|