TIPPEK | Vállalkozásból nyereségtermelő céget!
Vállalkozásból nyereségtermelő céget!
2020-08-18 16:45:00



Kép: Adnetmedia.hu
Manapság alapvető elvárás az, hogy egy vállalkozás jelen legyen az interneten, de az egyáltalán nem mindegy, milyen módon teszi azt, hiszen mindenképpen az eredményesség növelése a fő cél. Most egy neves cégalapítót, Bé Dénest kérdeztünk meg a vállalkozási tevékenységgel kapcsolatban, és válaszai talán nagyon elgondolkodtatóak lehetnek számunkra is.

Szenvedély a vállalkozás iránt

Vannak, akiknek valóságosan a szenvedélyük a munka. Nem volt ez másképpen Bé Dénessel sem, aki korábbi munkahelyén értékesítéssel foglalkozott. Az ottani főnöke megihlette munkáját és gondolkodását, hiszen az illető mesterien végezte. Nem kellett sok, hogy kedvet kapjon mélységeiben is megismerni az értékesítés művészetét.

Főnöke kitűnően megfogalmazta a marketing fogalmát is, mivel úgy fogalmazott, hogy a "A marketing nem más, mint hogy hogyan csalogatjuk be a vevőt a vásárló utcába." Ha ez így működik az offline világban, akkor hasonlóképp kell történjen online keretek között is.

Munkavállalóból vállalkozó

A mindent elindító ötlet egy bisztróban érkezett, ekkor ugyanis megálmodta, hogy LCD reklám tv-ket kellene kihelyeznie forgalmas helyekre, amelyen a különböző vállalkozások hirdetései futhatnának. Ekkor megszületett a weboldal készítésre is specializálódott Adnet Media, és szépen lassan egyre inkább kiterjesztette az üzleti tevékenységét. A marketing és az értékesítés kapott főszerepet és az, hogy hogyan tud más vállalkozásoknak segíteni ebben, hogy ők is hatékonyabban tudjanak ügyfeleket szerezni.

Miért éppen az online marketing?

Amikor az LCD reklámok hatékonysága lassan apadni kezdtek, ekkor jött képbe komolyan a weboldal készítés és a Google AdWords hirdetések által nyújtott lehetőségek. Az úriember több, a Google által tartott hivatalos tréningen is részt vett. Először a Google-lel kapcsolatos adatokról, majd a magáról a rendszerről és annak sajátosságairól sikerült elsajátítania lényeges információkat. Az idő folytán konkrét gyakorlati tippeket is kapott ahhoz, hogyan végezze a beállításokat, méréseket, stb.

Elhatározta, hogy profivá fejleszti magát és minden témába vágó rendezvényen, oktatáson részt vett, hogy minél szélesebb körben tapasztalat szerezzen, így került képbe a Facebook és Instagram hirdetés, az online marketing alapjai és az online értékesítés pszichológiája míg lassan kitanulta a szakma fortélyait.

Egyszerűen nagyszerű

Az online marketing nem olyan egyszerű, mint amilyennek tűnik, mert részletesen ismernünk kell az ügyfeleinket és igényeiket a professzionális hirdetések elkészítéséhez. Szerencsére mára elmondhatják, hogy több száz különböző típusú vállalkozás értékesítését támogatták, kezdve a mikor vállalkozásoktól egészen a milliárdos árbevételű cégekig.

Az online értékesítés menete - azaz a marketing folyosó

Az online világ nagyszerű eszközöket biztosít arra, hogy felkutassuk a potenciális vásárlókat, majd vásárlásra is buzdítsuk őket. Mivel legtöbb esetben nem tudunk elsőre eladni, fontos, hogy a hideg érdeklődőkből forró és elkötelezett vásárlókat kreáljunk. Így akár többet és drágábban eladhatunk, ráadásul az online kötődés és a hűség is erősíthető. A folyosó lényege, hogy nem zúdítjuk rögtön az összes információt a vevőkre, hanem szép lassan kezdjük el tanítani őket, és mintegy végigkísérjük őket egy folyosón, ami végül a vásárláshoz vezet.

Mindenekelőtt fontos tisztában lennünk a különböző online marketing alapeszközökkel is. A célzott értékesítés alapja ugyanis a megfelelően felkutatott célcsoport, a célzott hirdetés és a marketingvezérelt honlap.

(x)