Kép: Klikkmarketing.hu
|
|
TIPPEK | Milyen egy jó bástya poszt, és hogyan kell elkészíteni?
Milyen egy jó bástya poszt, és hogyan kell elkészíteni?
2020-05-22 12:26:00
Kép: Klikkmarketing.hu
A bástya poszt célja Mint minden más tartalommarketing eszköznek, a bástya tartalomnak is az a célja, hogy értéket, tudást adjon az olvasónak, jó érzéseket keltsen és megteremtse a bizalmat. Sugároznia kell magából, hogy a tartalomkészítő szakértője a témának, vérbeli profi. Az ilyen tartalmakat a Google is szereti, tehát magas organikus elérést lehet velük kiharcolni. A legtöbb ember csak átpörgeti gyorsan a tartalmakat, néhol bele-bele olvas, tehát egy jó tartalomnak meg kell akasztania az olvasó figyelmét, el kell érnie, hogy ne csak a címeket, hanem a szöveget is elolvassa. Ha sikerül felkelteni az érdeklődést, a tartalom érdekes és értékes, akkor nő a hitelesség, nagyobb arányban lehet feliratkozókra számítani. Akár egy jó cikkel is véleményvezérré lehet válni, ki lehet tűnni a tömegből, meg lehet különböztetni magunkat a konkurenciától. Milyen a jó bástya poszt? Azon kívül, hogy a legjobb cikk, amit valaha írtak ebben a témában, a bástya posztnak egyéb ismérvei is vannak. Az ilyen típusú tartalom általában részletes, átfogó és hosszú. A Klikkmarketing szakértője szerint legalább 1500-2000 szavas írás. Egy ilyen tartalmat jól tagoltan kell tálalni, hogy a pásztázás során akár több helyen is megakadjon az olvasó figyelme. Ezt címsorokkal, kiemelésekkel, ábrákkal, képekkel lehet elérni. Egy tagolatlan vagy rosszul szerkesztett cikk már a hosszúságával elrettenti az olvasót, bele sem olvas. Ha a téma iránti lelkesedés is érezhető a tartalomból, az is sokat lendíthet a poszt sikerességén, hiszen a szenvedély magával tudja ragadni az olvasót. Egy jó írást megosztanak az emberek a közösségi médiában, beszélnek róla, sok komment érkezik hozzá, és a kommentek is arról tanúskodnak, hogy sikerült megmozgatni a célközönséget. A pozitív visszajelzések azután arra sarkallják a szerzőt, hogy további hasonlóan magas színvonalú cikkel rukkoljon elő, és már bele is került egy felfelé ívelő spirálba. Hogyan kell elkészíteni a bástya tartalmat? A tartalom elkészítésébe be lehet vonni valakit, de teljesen nem lehet másra bízni az elkészítését, hiszen a TE szakterületeden TE vagy a szakértő, és nem a marketing tanácsadód. A tartalom elkészítésének lépései a következők:
A bástya poszt módszer elismert és hatékony, vágj bele! (x)
|
|
PARTNEREINK
|