TIPPEK | 5 tipp, hogy még jobban menjen az üzlet
5 tipp, hogy még jobban menjen az üzlet
2017-12-04 09:55:00



Invitel
Mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk, de házon belül folyamatosan probléma van az internet-ellátással? Szeretnénk még produktívabbá tenni a cégünk működését, de nincs idő az infrastruktúra felügyelésére? Számtalan kérdés merülhet fel egy kisvállalkozás irányítása során, melyekre sok esetben nem fordítunk kellő figyelmet - pedig ezzel jelentősen eredményesebbé tehetjük cégünk működését is. Az Invitel kisvállalati szakértője most elárulja, hogyan tudjuk egyszerű megoldásokkal növelni cégünk hatékonyságát.
 
  • 1. Bízzunk a szakemberekben!

Könnyen beláthatjuk, hogy kevesebb idő jut ügyfeleinkre, ha az internet szolgáltatással kapcsolatos feladatokat is nekünk kell ellátni. Ne gondoljuk, hogy egy kisvállalatnak nincs szüksége profi infrastruktúrára, hiszen az elengedhetetlen a folyamatos és biztonságos üzletmenethez. Amennyiben egy megbízható szolgáltató felügyeli a távközlési rendszerünket, egyszerűbbé és költséghatékonyabbá válik az üzemeltetés, ráadásul az adataink is biztonságban lesznek.
 
  • 2. Válasszunk személyre szabott szolgáltatást!

Ahány vállalkozás, annyi igény - ezért érdemes olyan távközlési szolgáltatást választanunk, amely a lehető legjobban illeszkedik cégünk profiljához. Egy tanácsadó cégnél és egy vendéglátóhelyen például teljesen más csomagra van szükség: míg az előbbinél fontos, hogy a munkatársak céges irodai telefont használhassanak, az utóbbinál nagyban növeli az üzlet sikerét, ha van televízió. Az Invitel kisvállalati ajánlataiban magunknak állíthatjuk össze a csomagjainkat, így a szolgáltatásokat az üzleti igényeinkhez igazíthatjuk.
 
  • 3. Kérjünk segítséget!

Amennyiben nem vagyunk IT-szakértők, sajnos előfordulhatnak olyan hibák vagy biztonsági problémák, amelyeket saját magunk nem tudunk megoldani. Ez amellett, hogy megnehezíti a cég mindennapos működését, akár a hírnevét is ronthatja. Ezért érdemes olyan szolgáltatót választanunk, amelyre nyugodtan rábízhatjuk a technológiai és kiberbiztonsági kérdéseket, így megelőzhetjük az esetleges problémákat. A gyorsított hibaelhárításnak és a 0-24 órás technikai segítségnyújtásnak köszönhetően felmerülő informatikai nehézségek esetén az Invitel szakképzett és tapasztalt munkatársaira mindig számíthatunk, így nyugodtan koncentrálhatunk vállalkozásunkra, illetve az üzletre.
 
  • 4. Nyújtsunk extrát az ügyfeleknek is!

Egy cégünkre szabott csomag vásárlásával nem csak a működéshez szükséges infrastruktúrát teremthetjük meg, de az ügyfelek bizalmát is könnyebben elnyerhetjük. A vásárlók, illetve vendégeink szívesebben tartózkodnak üzletünkben, ha ingyenes Wi-Fi-n keresztül használhatják az internetet vagy tévézéssel üthetik el a várakozás idejét.
 
  • 5. Válasszuk a kedvezményes ajánlatot!

Ha kiválasztottuk a számunkra fontos szolgáltatásokat, érdemes keresni olyan kombinált kisvállalkozói csomagot, amely minden igényünket magában foglalja, így pénzt is spórolhatunk. Az Invitelnél például a Profi csomag vezetékes szolgáltatásai (internet, telefon, tévé) közül minél többfajtát rendelnek meg egyidejűleg, annál nagyobb kedvezményben részesülhetnek a vállalkozások. Két termék együttes megvásárlása esetén 20% kedvezményt adnak a szolgáltatás árából, három termék esetén pedig 30%-ot.