KUTATÁSOK
| 2024-08-08
Egy kutatás szerint 2024 első félévében ezek voltak a legkedveltebb használt autók Magyarországon: az Opel, a Volkswagen és a BMW uralja a piacot.

| 2024-06-23
Egyre elterjedtebb jelenség, hogy a cégek nem a megszokott, napi nyolcórás, helyi munkavégzésben, hanem alternatív módon foglalkoztatják a munkavállalóikat.

| 2024-06-22
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint.

| 2024-03-14
Kiemelten fontos a váratlan egészségügyi kiadásokra történő takarékoskodás a hazai munkavállalók körében, ám a valóságban - főként anyagi nehézségek miatt - csupán mintegy felük tesz félre erre a célra.

| 2024-03-09
Megtalálni a módot a megélhetés biztosítására úgy, hogy közben a társadalmi elvárásoknak is megfeleljenek a magánéletükben.

| 2024-03-08
2023-ban már a nők 72,4 százaléka volt jelen a hazai munkaerőpiacon.

| 2024-03-07
Nem csökken a nemek közötti bérszakadék, de már bátrabban váltanak a nők munkahelyet.

| 2024-03-02
A kutatás szerint a magyar diákok valamivel optimistábban ítélték meg elhelyezkedési lehetőségeiket.

| 2024-02-01
A Randstad legfrissebb kutatásában felmérte, hogy milyen gazdasági várakozásokkal indítják 2024-et a hazai cégek.

| 2024-01-17
A cégvezetők még nem lélegeztek fel és az igazi optimizmus is távoli még a horizonton. Bizonytalan, hogy az építőipar hullámvölgyben vagy mélyrepülésben van.




KORÁBBI KUTATÁSOK
Kutatások száma az archivumban : 876