|
|
|
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Szervezeti megújulás az ACG-nél
ÜGYNÖKSÉG
ACG Reklámügynökség: Szervezeti megújulás az ACG-nél
2025-07-07 09:27 |
Új vezetők, új struktúra és growth stratégia a jelenkor kihívásaira. Az ACG - a magyar piac egyik meghatározó integrált kommunikációs ügynöksége - az elmúlt fél évben átfogó szervezeti és működési megújuláson ment keresztül, hogy még hatékonyabban reagáljon a jelen és jövő üzleti kihívásaira, az ügyféloldali elvárások gyors változására, a régiós piacok igényeire és a mesterséges intelligencia által vezérelt új korszak lehetőségeire. A most bejelentett struktúraváltás az ACG élvonalbeli piaci pozíciójának megerősítésén és a hatékony nemzetközi terjeszkedés támogatásán túl az ügyfélkapcsolatokban rejlő értékteremtési képesség növelését célozza. Ennek jegyében az ügynökség átgondolt stratégia mentén egyszerre alakítja át működését, invesztál AI-technológiába és olyan szakemberekbe, akik nemcsak alkalmazni, hanem formálni is képesek az iparági változásokat. "Az ACG mindig is kezdeményező szereplője volt a piacnak - és az is marad. A jelen korszak kihívásaira adott válaszunk - ahogy 2008-ban, majd 2020-ban - most is a növekedésorientált, jövőbe mutató fejlődést támogató growth stratégia. Ennek fő drive-ja nem a "túlélés", hanem az előremenetel, az innováció és az ehhez szükséges befektetés. A cél a sikeres és fenntartható működés mellett az értékteremtés, a szakmai kiválóság és élvonal, a jó csapat, valamint a nemzetközi terjeszkedés" - mondta Blaskó Nikolett, az ACG alapító igazgatója. "Az elmúlt évek növekedésének lendületét magas szintű technológiai felkészültséggel, AI-ready hozzáállással és új vezetőkkel kiegészülve visszük tovább. Már most közel 20 országban dolgozunk, középtávon további nemzetközi bővülésben és globális megmérettetésekben gondolkodunk" - folytatta az ügyvezető. Vezetői változások: kreatív és operatív erősítés A szervezeti megújulás fontos állomása az elismert kreatív szakember, Várkonyi Eni tavalyi érkezése volt, aki először head of art szerepkörben csatlakozott az ACG-hez, majd rövid időn belül kreatívigazgatói pozícióba lépett elő Nagy László mellé, akivel közösen vezeti az ügynökség megnövekedett létszámú kreatív csapatát és látja el az ügyfélprojektek kreatív irányítását. Eni korábban a Dentsu Creative, a Café Communications, továbbá a BioTechUSA kreatívcsapatainál is kreatív vezető pozícióban dolgozott, és az elmúlt években komplex márkastratégiákon, lokális és regionális kampányokon bizonyított. "Az ACG-ben megvan az a kreatív minőség és az a vízió is, amitől igazán lehet hinni a közös sikerekben. Inspiráló, jó szakemberekkel dolgozunk együtt, jó ügyfelekkel, valódi lehetőségeken - szerintem ez az a kombó, amiből csak jó sülhet ki" - mondta Várkonyi Eni, az ACG új kreatívigazgatója. Várkonyi Eni mellett az ACG kreatív csapata tovább erősödött idén Zsemberi Péterrel, a Café korábbi kreatív vezetője érkezésével, aki Sallai Ervinnel és Ferenczy Gáborral együtt a jövőben Creative Group Head pozíciót tölt be az ügynökségnél. Az ACG életében a legnagyobb változást egy vadonatúj pozíció, a Chief Operating Officer (COO) megnyitása hozta, amelybe július 1-ével Varga Gábor Zoltán érkezett. A nemzetközileg is elismert szakember a Publicis Groupe Hungary Chief Business Officereként dolgozott, és több, mint 15 évnyi üzleti stratégiai, ügyfélmenedzsment és cégépítési tapasztalattal rendelkezik, amelyet magyar és nemzetközi ügynökségeknél szerzett. Feladata az ügynökségi működés optimalizálása, a további növekedés támogatása és az AI-vezérelt átállás stratégiai irányítása lesz - szoros együttműködésben Blaskó Nikolett CEO-val, a vezetői csapattal, valamint az ACG és a PR feladatokat ellátó PRo Kommunikációs Ügynökség valamennyi munkatársával. "Az ACG-ben komoly potenciál van: az emberekben, az ügyfelekben és a jövőben is. Olyan csapathoz csatlakoztam, amely kreatív, ambiciózus és készen áll arra, hogy ne csak reagáljon a piacra - hanem formálja is azt. Nagy lendülettel és kíváncsisággal várom a közös munkát" - mondta Varga Gábor. Audit, stratégia, lendület Az ügynökség struktúraváltását átfogó szakmai és működési audit előzte meg, amelynek folyamatába az ACG elismert AI-technológiai szakértőket is bevont, új technológiai pozíciókat nyitott, hogy a rendszer valóban a jövőbeli ügyféligényekre és iparági elmozdulásokra épüljön. Az új struktúra a transzparenciára, a magas színvonalú integrált működésre és a tanácsadási fókuszú ügyfélkapcsolatokra épül - olyan alapokra, amelyekre nemcsak kampányokat, hanem jövőt is lehet építeni. Az új lendület célja: növekedni - és közben élvezni, amit csinálunk.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
![]()
Rossmann | ingatlanértékesítés | Magyar cégvezetők | játszószőnyeg | kerítésépítés | hirdetés | REGIO JÁTÉK | 4iG Csoport | konyha | horgászat | Facebook | nyelvtanulás | luxusipar | SPAR | kandalló | ’Az Év Honlapja 2025’ | vérnyomás | Nokia | tűzhely | áruszállítás | edzés | RÁBA Nyrt. | 4iG | Az Év Honlapja 2025
|
|
PARTNEREINK
|