|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | A Mary Kay által szponzorált alapítványok milliókkal támogatják a...
FELELŐSSÉG
OTS-MTI: A Mary Kay által szponzorált alapítványok milliókkal támogatják a nőket érintő ügyeket
2023-02-13 08:45 |
A 2022-es évben az ikonikus szépségmárka, a Mary Kay, valamint a vállalat által szponzorált alapítványok több mint 3 millió dollárral támogatták a nőket érintő ügyeket világszerte. Amikor a legendás üzletasszony és filantróp, Mary Kay Ash megalapította üzleti vállalkozását 1963-ban, arról álmodott, hogy a vállalkozói szellem, az innováció, a kemény munka és az adakozás révén nemzetközi szinten hozzájárul a nők szerepvállalásának növeléséhez. Közel 60 évvel később a Mary Kay dolgozói, a független szépségtanácsadók és a globális közösség tagjai életben tartják ezt az álmot azáltal, hogy nagylelkű adományokkal támogatják a vállalat által szponzorált négy alapítványt, amellyel hathatós támogatást nyújtanak nehéz helyzetben lévő nőknek és családjuknak. 2022-ben az alábbi ügyekkel foglalkoztak: Nőket érintő rákbetegségek
Nemi alapú erőszak
A nők és a családjuk A Mary Kay kínai leányvállalata (Mary Kay China) és a vállalat által szponzorált programok és alapok a következő erőfeszítésekhez nyújtottak támogatást:
Mary Kay Ash, egyikeként azoknak a nőknek, akiknek sikerült áttörni a nők vezető pozíciókba kerülését akadályozó, sokszor "láthatatlan" korlátokat, egyetlen cél teljesítését tűzte ki az általa megálmodott és 1963-ban létrehozott szépségápolási cég elé, hogy gazdagítsa a nők életét. Ez az álom szolgált alapul annak a ma már több milliárd dolláros bevételt elérő vállalatnak a felépítéséhez, amely mintegy 40 országban több millió független szépségápolási tanácsadó munkatárs közreműködésével értékesíti termékeit. Vállalkozásfejlesztő szervezetként a Mary Kay elkötelezett aziránt, hogy képzés, mentorálás, érdekképviselet, hálózatépítés és innováció révén támogassa a nők szerepvállalását. A Mary Kay elkötelezett a szépségápolási termékek tudományos alapjait biztosító kutatásokba való befektetés és innovatív bőrápolási és dekorkozmetikai termékek, táplálékkiegészítők, illetve illatszerek előállítása iránt. A Mary Kay hisz abban, hogy ha ma cselekszünk életünk gazdagítása érdekében, ezzel fenntartható jövőt biztosíthatunk, és szerte a világon együttműködik különféle szervezetekkel az üzleti kiválóság elérésének elősegítése, a rákkutatások támogatása, a nemek közti egyenlőség előrevitele, a családon belüli erőszak áldozatainak védelme és a közösségi életterek szépítése céljából, és arra törekszik, hogy támogatásával a gyermekek megvalósíthassák álmaikat. (Business Wire/OTS)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
E.ON | Olaszország | család | textíliák | Fóliázás | Airbnb | lámpa | építőipar | lakáskiadás | elektromos kerékpár | dekoráció | motor | Bridgestone Tatabánya | gyerekszoba | emeletes ágy | méz | informatikai eszközök | terasz | coaching | sport | olasz divat | játékpiac | jégkorong | grill
|
PARTNEREINK
|