Kép: ideastyle.hu

|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Miért szükséges, hogy egy cég marketingstratégiával rendelkezzen?
ÜZLET
![]()
ideastyle.hu: Miért szükséges, hogy egy cég marketingstratégiával rendelkezzen?
2023-01-26 12:10 |
Kép: ideastyle.hu
![]() Amelyik cég a piacvezető pozíciót tűzi ki célul maga elé, annak stratégiában kell gondolkodnia, különben lassú vállalati fejlődéssel, stagnáló bevételekkel, felesleges költségekkel, rosszul célzott közönséggel kell számolnia. Kizárólag a célok ismeretében lehet az egyes lépéseket megtervezni, a kampányokat felépíteni. Hogyan zajlik a marketingstratégia kialakítása? Mi a marketingstratégia? A tervezés minden esetben az alapját jelenti a megvalósításnak, gyakran tapasztalatokon, számításokon, de legalábbis modellezéseken alapul, ezért létfontosságú. A marketingstratégia alapját a marketing terv jelenti, amely elemzéseket, valamint akcióterveket foglal magába. Az Ideastyle szakértő csapata profin megtervezett marketingstratégia alapján egyedi és kreatív kampányokat tervez, és a kivitelezésben is szerepet vállal. A cégek piacra lépésében, valamint a növekedésében is a jól kidolgozott marketingterv nyújt segítséget. A stratégiában kidolgozásra kerülnek a célhoz vezető lépések, a prioritási sorrend, továbbá megfogalmazásra kerülnek a vállalkozással kapcsolatos tények, úgy mint a piaci helyzet, a marketingköltségek, az eszközkészlet. Miért van szükség stratégiára? Amennyiben ismert a cél, a haladás iránya, lépései és az időtáv, kérdéses esetben van hova fordulni, van miből meríteni. Ez pedig jó megoldásokat, profitnövekedést eredményez. Mindezek meghatározásához a piackutatás nyújt segítséget, ami által a célpiac tűpontosan megismerhető, így a kampányok célzása is jó lehet, nem csak a pénzt égeti. Az elemzés nemcsak az eladásokkal, az új termékek bevezetésével foglalkozik, hanem árképzést is feltételez, a cég egészére hatást gyakorol. Foglalkozik a célközönséggel éppúgy, mint a versenytársakkal. A végeredmény egy komplex dokumentum, amely az álmokat és elképzeléseket fogalmazza meg követhető lépésekben. Melyek a marketingstratégia elemei? A marketingstratégia számtalan elemet foglalhat magába, kialakítása a cég ismeretében történik. Felállítja a rövid és a hosszú távú célokat, kitér a célpiac és a konkurencia elemzésére, része a SWOT analízis, az árképzés, az arculat- és a weboldal elemzés, a SEO analízis, a kulcsszókutatás, de megfogalmazódnak benne a hirdetési megoldások, a USP, amely a versenytársak közül kiemeli a céget, és még hosszan lehetne sorolni. A véget nem érő lista azt mutatja, hogy a terv elkészítésénél rengetegféle szempontot kell elemezni, figyelembe venni, ahonnan már csak egy ugrás a stratégia megalkotása. Minden marketingterv és stratégia egyedi. A világ, a piac változásai miatt időnként a marketingstratégiát is felül kell vizsgálni, ha szükséges, módosítani, kibővíteni. A stratégia segít megtalálni a piaci réseket, lehetőségeket és kiemelkedni a konkurencia közül. (x) ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Olcsóbbat.hu | Év bejglije | kutatás | Black Friday | karácsony | NMHH | Yettel | Arcanum Hotel | Rejoy.hu | ajándék | bohócdoktorok | Agroinform | vetőmagtermesztés | Kerékpárosbarát Szolgáltató | AM | agrárium | Mátrix Közhasznú Alapítvány | Casio | hal | Kaposvár | tejtermelő laboratórium | MAKETUSZ | Google Ads | internetes karácsonyi bevásárlás
![]() |
PARTNEREINK
|