Kép: followmarketing.eu
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Internet | Mire kell figyelni a célközönség beállításakor? (x)
INTERNET
followmarketing.eu: Mire kell figyelni a célközönség beállításakor? (x)
2022-12-22 08:27 |
Kép: followmarketing.eu
Cikkünkben minden fontos kérdést megválaszolunk a témával kapcsolatban. Természetesen a célközönség meghatározása az online marketing során a kommunikációs stílus kiválasztása miatt is fontos, de nagy jelentősége van a Facebook hirdetések beállításakor is. Ugyanis hiába jó a tartalom, ha nem a megfelelő emberekhez jut el. Pontosan meg kell határozni, hogy kinek szeretnénk megjeleníteni a hirdetéseket! A célközönség lehet mentett, egyéni vagy hasonmás A Facebook CPM alapon, vagyis ezer megjelenítésenként számítja a hirdetési költséget. Ez a költség függ attól, hogy mennyire pontosan sikerül a célközönség beállítása, hiszen ha megfelelő a beállítás, akkor nem kell feleslegesen fizetni, csak olyan megjelenésekért, amelyek vásárlást eredményeznek. A célközönség lehet mentett, egyéni vagy hasonmás. A mentett célközönség esetében teljesen egyedi célzásokat lehet létrehozni. Meg lehet határozni a célközönséget különböző szempontok alapján, például ország, város, kor, nem, nyelv, érdeklődési kör és kapcsolatok alapján. A beállítások menthetőek, így az újabb kampányok során nem kell ismét a beállításokkal foglalkozni, és végigmenni ugyanazokon a pontokon. Egyéni célközönség számos forrásból létrehozható Az egyéni célközönség a remarketing kampány kulcsa. Ennek a lehetőségnek köszönhetően olyan emberekre lehet szűrni, akik már korábban mutattak aktivitást a weboldalon. Egyéni célközönség számos forrásból létrehozható, de a legmegtérülőbbek a következők. Egyéni célközönség beállítható ügyféllista alapján, például feltölthető a korábbi vásárlók e-mail listája, így közvetlenül nekik jeleníthetők meg a hirdetések. Továbbá beállítható webhely alapján is, amely esetében a weboldal látogatóiból generálható célközönség. Mindemellett pedig Instagram és Facebook alapján is beállítható egyéni célközönség, amely esetben az említett felületeken aktivitást mutató látogatóknak és követőknek lehet hirdetni. Mindenképpen meg kell határozni a buyer personát A hasonmás célközönség lényege, hogy az egyes célzási lehetőségek összevetését követően a Facebook megkeresi azokat az embereket, akik a leginkább hasonlítanak a jelenlegi érdeklődőkhöz. Ezt követően generál egy új hasonmás célközönséget, akiket valószínűleg érdekelni fog a hirdetett ajánlat. Ebben az esetben arra is van lehetőség, hogy meghatározzuk, hogy a hasonmás célközönség mennyire hasonlítson a forrásra. Az említettek mellett mindenképpen meg kell határozni a buyer personát, vagyis egy fiktív személyt, aki az ideális vásárló lehet, és tökéletesen képviseli a célközönséget. Érdemes minél több jellemzőt összeszedni, hiszen nagymértékben megkönnyíti a célközönség beállítását. Sok sikert!
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
grill | Airbnb | informatikai eszközök | gyerekszoba | emeletes ágy | terasz | Bridgestone Tatabánya | játékpiac | család | építőipar | textíliák | dekoráció | E.ON | coaching | lámpa | Olaszország | sport | motor | méz | Fóliázás | lakáskiadás | elektromos kerékpár | jégkorong | olasz divat
|
PARTNEREINK
|