SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Internet | Mire kell figyelni a célközönség beállításakor? (x)


followmarketing.eu: Mire kell figyelni a célközönség beállításakor? (x)
2022-12-22 08:27 |



Kép: followmarketing.eu
A célközönség meghatározásának kiemelt szerepe van az online marketingstratégia tervezésekor. Mire kell figyelni a beállítás során? Miért fontos a buyer persona?

Cikkünkben minden fontos kérdést megválaszolunk a témával kapcsolatban.

Természetesen a célközönség meghatározása az online marketing során a kommunikációs stílus kiválasztása miatt is fontos, de nagy jelentősége van a Facebook hirdetések beállításakor is. Ugyanis hiába jó a tartalom, ha nem a megfelelő emberekhez jut el. Pontosan meg kell határozni, hogy kinek szeretnénk megjeleníteni a hirdetéseket!

A célközönség lehet mentett, egyéni vagy hasonmás

A Facebook CPM alapon, vagyis ezer megjelenítésenként számítja a hirdetési költséget. Ez a költség függ attól, hogy mennyire pontosan sikerül a célközönség beállítása, hiszen ha megfelelő a beállítás, akkor nem kell feleslegesen fizetni, csak olyan megjelenésekért, amelyek vásárlást eredményeznek.

A célközönség lehet mentett, egyéni vagy hasonmás. A mentett célközönség esetében teljesen egyedi célzásokat lehet létrehozni. Meg lehet határozni a célközönséget különböző szempontok alapján, például ország, város, kor, nem, nyelv, érdeklődési kör és kapcsolatok alapján. A beállítások menthetőek, így az újabb kampányok során nem kell ismét a beállításokkal foglalkozni, és végigmenni ugyanazokon a pontokon.

Egyéni célközönség számos forrásból létrehozható

Az egyéni célközönség a remarketing kampány kulcsa. Ennek a lehetőségnek köszönhetően olyan emberekre lehet szűrni, akik már korábban mutattak aktivitást a weboldalon. Egyéni célközönség számos forrásból létrehozható, de a legmegtérülőbbek a következők.

Egyéni célközönség beállítható ügyféllista alapján, például feltölthető a korábbi vásárlók e-mail listája, így közvetlenül nekik jeleníthetők meg a hirdetések. Továbbá beállítható webhely alapján is, amely esetében a weboldal látogatóiból generálható célközönség. Mindemellett pedig Instagram és Facebook alapján is beállítható egyéni célközönség, amely esetben az említett felületeken aktivitást mutató látogatóknak és követőknek lehet hirdetni.

Mindenképpen meg kell határozni a buyer personát

A hasonmás célközönség lényege, hogy az egyes célzási lehetőségek összevetését követően a Facebook megkeresi azokat az embereket, akik a leginkább hasonlítanak a jelenlegi érdeklődőkhöz. Ezt követően generál egy új hasonmás célközönséget, akiket valószínűleg érdekelni fog a hirdetett ajánlat. Ebben az esetben arra is van lehetőség, hogy meghatározzuk, hogy a hasonmás célközönség mennyire hasonlítson a forrásra.

Az említettek mellett mindenképpen meg kell határozni a buyer personát, vagyis egy fiktív személyt, aki az ideális vásárló lehet, és tökéletesen képviseli a célközönséget. Érdemes minél több jellemzőt összeszedni, hiszen nagymértékben megkönnyíti a célközönség beállítását. Sok sikert!







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!