Anders Götzsche a díjátadón (Forrás: VELUX)
|
|
|
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | A VELUX az EY Fenntarthatósági Díj nyertese 2022-ben
FELELŐSSÉG
Velux: A VELUX az EY Fenntarthatósági Díj nyertese 2022-ben
2022-11-08 10:47 | ACG Reklámügynökség
Anders Götzsche a díjátadón (Forrás: VELUX)
A rangos elismerést a vállalat az értékláncon belüli károsanyag-kibocsátás drasztikus csökkentésére fókuszáló erőfeszítéseiért, valamint a teljes múltbeli működéséből származó szén-dioxid-kibocsátás visszamenőleges semlegesítéséért kapta. "A Klímastratégiai Díjat az a vállalat kaphatja meg, amely különösen ambiciózus célokat és feladatokat fogalmaz meg a klímaváltozást érintő stratégiájában. A független zsűri úgy látta, hogy a VELUX Cégcsoport jó példaként szolgál arra, hogyan képes egy nagy, jó alapokon álló vállalat átalakulni és valódi különbséget elérni" - mondta Jan C. Olsen, az EY Denmark vezérigazgatója. A győztes kihirdetésének pillanatában nagy volt az izgalom a kategória igen erős mezőnyében. A VELUX Cégcsoport rendkívül büszke arra, hogy klímastratégiájáért elnyerte a díjat. "Nagyon örülünk és megtiszteltetés számunkra, hogy elnyertük ezt a díjat. Fenntarthatósági stratégiánk nagy hangsúlyt fektet a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésére a vállalat minden területén, valamint azon dolgozunk, hogy a működésből származó korábbi kibocsátásainkat is semlegesítsük. Jó látni, hogy munkánkat elismerik és megbecsülik. Reméljük, hogy cselekedeteink arra ösztönöznek majd másokat is, hogy a tudománynak megfelelően alakítsák át a működésüket, és egyrészt csökkentsék saját kibocsátásukat, másrészt pedig saját értékláncukon túlmutató megoldásokba fektessenek be" - mondta Anders Götzsche, a VELUX Cégcsoport pénzügyi igazgatója és ideiglenes vezérigazgatója. A VELUX Cégcsoport 2020-ban elindított fenntarthatósági stratégiájának célja a vállalat működéséből származó szén-dioxid-kibocsátás nullára csökkentése (1. és 2. feladatkör), valamint az értékláncból származó kibocsátások felére csökkentése (3. feladatkör) 2030-ra. A VELUX emellett kötelezettséget vállalt az 1941-től 2041-ig, fennállásnak 100 éves évfordulójáig a vállalat történelmi szén-dioxid-kibocsátásának semlegesítésére. Ennek érdekében a vállalat a Természetvédelmi Világalappal (WWF) karöltve természetvédelmi és erdő-helyreállítási projekteket dolgoz ki szerte a világon, emellett pedig részese kíván lenni a teljes építőipari szektor fenntarthatósági átalakításának is.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
![]()
Nokia | SPAR | glett | vérnyomás | padlófűtés | nyelvtanulás | Magyar cégvezetők | áruszállítás | RÁBA Nyrt. | horgászat | felület | ’Az Év Honlapja 2025’ | edzés | REGIO JÁTÉK | Lidl | 4iG Csoport | kazán | hirdetés | Rossmann | gipsz | ingatlanértékesítés | 4iG | Facebook | kerítésépítés
|
|
PARTNEREINK
|