Kép: BASF Hungária

|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Kisgyerekeknek szóló oktatási program a BASF-tól
FELELŐSSÉG
![]()
BASF: Kisgyerekeknek szóló oktatási program a BASF-tól
2022-10-03 10:41 | Hellorepublic
Kép: BASF Hungária
![]() Szerintünk a mezőgazdaság a legfontosabb hivatás a világon - ezzel a címmel indított idén nyáron figyelemfelhívó kampányt a BASF Magyarország, amelyet most egy különleges helyszínen - egy pékségben - megrendezett sajtótájékoztató keretein belül mutattak be az újságíróknak. Hogy miért pont egy pékségben? Természetesen később ez is kiderült. A sajtótájékoztató elején Hajnal Gábor, a BASF Hungária Kft. marketing vezetőjének köszöntőjét követően Korda Gabriella, a BASF Hungária Kft. marketing-kampánymenedzsment csoportvezetője tartott rövid prezentációt, amely során ismertette a kampány hátterét és célkitűzéseit. Utána egy kerekasztal beszélgetés következett, amely moderátorának az ismert újságíró-youtubert, Winkler Róbertet kérték fel. Winkler Benkő Andrással, a BASF termékmenedzserével és Polgárné Balogh Eszter agrármérnök-mérnöktanárral beszélgetett, akiknek köszönhetően részletesebb betekintést kaphattunk a kampányba. Winkler kérdésére Benkő András elmondta, hogy a Szerintünk a mezőgazdaság a legfontosabb hivatás a világon a BASF nemzetközi Biggest Job on Earth kampányának a hazai adaptációja. Az eredeti kampánnyal ellentétben - amely a mezőgazdaság előtt álló kihívásokra hívja fel a figyelmet - a magyar kezdeményezés azonban inkább a jelenre koncentrál. Miért is? Benkő és a BASF szerint a magyar gazdáknak jelenleg rengeteg kihívással kell megküzdeniük: kiszámíthatatlan időjárási körülmények között kell gazdálkodniuk, amelyek nap mint nap újabb kihívások elé állítják őket. Eközben egyre szigorodó előírásoknak, szabályozásoknak kell megfelelniük, évről évre fejleszteniük kell a termesztéstechnológiájukat, hogy a fokozódó kihívásokkal meg tudjanak birkózni. Ehhez folyamatosan képezniük kell önmagukat, hogy a rohamosan fejlődő műszaki, agronómiai és növényvédelmi megoldásokat alkalmazni tudják. E mellett pedig sajnos sokszor érzik úgy, hogy a társadalom nem becsüli meg a munkájukat. A BASF-nél ez utóbbi miatt gondolták úgy, hogy a magyar társadalmat egy kampánnyal érzékenyíteni kell, közelebb kell hozni az átlagembereket a mezőgazdaságban dolgozókhoz, megmutatni, hogy valójában mennyi munka és energiabefektetés szükséges ahhoz, hogy az élelmiszer végül a boltok polcaira kerülhessen. Ezt egy olyan újítással szeretnék elérni, amely a nemzetközi kampányban egyáltalán nem volt jelen: a BASF jelenleg a gyerekekhez szeretne szólni, akiket egy különleges, frissen kifejlesztett programmal az általános iskolai oktatás keretein belül szeretnének elérni. Ennek a programnak a Földigilisztától a műholdig, avagy a korszerű növénytermesztés címet adták. A program fejlesztői közé tartozó Polgárné Balogh Eszter elmondta, a hatalmas mennyiségű információt játékos módon adják át a gyerekeknek, akik a kenyér útján keresztül ismerhetik meg a legfontosabb mezőgazdasági folyamatokat - a sajtótájékoztató helyszínének kiválasztásakor ezért is esett a választás egy pékségre, hiszen ez ennek az útnak az utolsó állomása. A tanárnő hozzátette, hogy a gyermekeket oktató tanároknak egy akkreditált képzéssel készültek, amely egy három egységből álló tananyagot foglal magában. Nekik ennek keretein belül háromnapos online kurzusokat is tartottak - amelyek végén vizsgát kellett tenniük - ez után vált számukra elérhetővé a gyereknek szóló 9 óraterv színes ppt-kkel és Wordwall-os játékokkal. Az akkreditált képzéssel azt szerették volna biztosítani, hogy a tanulóknak a témához valóban értő szakemberek adják majd át a tudást a tanórákon. Ráadásul egy bónusz meglepetéssel is készültek: jövőre a BASF egy tanulmányi versenyt is rendez az osztályok között, amely után a győztesek ellátogathatnak egy igazi gazdaságba, és saját szemükkel láthatják azokat a dolgokat, amikről év közben tanultak. A beszélgetés végén Benkő András elmondta, hogy a kampány folytatásaként a jövőben az idősebb, pályaválasztás előtt álló korosztályhoz is szeretnének majd szólni - itt azonban már az lenne a céljuk, hogy a mezőgazdaságot vonzó karrierlehetőségként mutathassák be. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Varnus Xaver | menstruáció | CV | pezsgő | lemezhajlítás | telefontok | álláskeresés | fenntartható önkormányzat | tudás | kutyák | K&H | macskák | Auchan | fémipar | Játék | Magyar Vöröskereszt | étterem | Iskolaszer | Okostelefon | táp | társ | Rhoda Scott | Virsli | karácsony
![]() |
PARTNEREINK
|