Kép: 7blog.hu
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Internet | Vajon a Google Ads hirdetések tényleg működnek?
INTERNET
7blog.hu: Vajon a Google Ads hirdetések tényleg működnek?
2022-09-26 09:17 |
Kép: 7blog.hu
Megválaszthatjuk, hogy milyen platformon jelenítjük meg a hirdetéseinket, sőt azt is, hogy mely területen, és mikor. Beállítható az egy kattintásért fizetendő összeg is. Mit nyerhetünk Google Ads által? A legtöbb vállalkozás életében eljön az a pillanat, amikor elgondolkodik azon, hogy vajon érdemes Google Ads hirdetéseket futtatni, mert pénztermelő, vagy inkább pénzégető lesz? A 7Blog online marketing ügynökség kampánymenedzserei által elmondottak alapján a következőket tudtuk meg. Hernádi Máté és Schillinger Zsuzsi senior PPC szakértők. Máté elmondta, hogy az egyik legnagyobb előnye a rendszernek, hogy keresési megjelenés érhető el általa, anélkül hogy sok időt fektetnénk a keresőoptimalizálásba. A találati lista elejére kerülhetünk akár úgy is, ha a keresőmotor amúgy a 40. oldalra sorolna. Zsuzsi szerint kevés olyan jelentős közönség van, számottevő információval a birtokában, és fejlett rendszerrel, mint a Google. Mennyire működőképes a cégek szemszögéből nézve? Egészen biztos, hogy óriási pluszt jelent, hogy elérhetjük azokat, akik biztosan vásárolni akarnak. Gondoljunk csak bele, ha például beírják, hogy "olcsó laptop rendelés online", az esetek javában biztosak lehetünk benne, hogy a közeli jövőben feltett szándékuk laptopot vásárolni. Ehhez viszonyítva egy reklám a tévében olyan, mintha vaktában lövöldöznénk. Fontos megemlíteni előnyként a kontrollt is, hiszen a keresésekből pontosan leszűrhető, hogy hol tartanak éppen a vásárlási folyamatban, ezáltal sokkal inkább személyre szabható a megszólítás. Tulajdonképpen szinte mindenkinek működhet az Adwords, amennyiben rendelkezik egy megfelelően értelmezhető, jó weboldallal. Mely esetekben nem működik? Például ha az értékesítési csatorna több pontján zavar van. A keresési forgalom elengedhetetlen, keresés nélkül nem lehet hirdetni. Ilyenkor talán jobb megoldást jelenthet a Facebook, vagy Display kampány. Ugyanakkor a weboldalnak jól kell konvertálnia a hozzá irányított forgalmat. Mit várhatunk a Google Ads hirdetésektől? Rengeteg téves elképzelés kering az Adwords kapcsán. Például sokan úgy vélekednek a keresőmarketingről, hogy egyedül akkor érdemes csinálni, ha kattintást követően 10 percen belül már le is zajlik a vásárlás. Ez így hibás vélekedés. A Google Ads esetén is annyit várhatunk el, mint más kapcsolatfelvételnél. Egy hosszabb sales folyamatnál az Adwords sem fog rövidíteni. Minél több lead jut tovább az értékesítési csatornán, annál többet nyerhetsz. Google hirdetés által az első kapcsolatfelvétel a legjobb pillanatban, automatizáltan történik. Ne feledjük el azt sem, hogy számos folyamat automatizálható, ezzel pedig jelentős mértékben tehermentesíthető a sales csapat. Ajánlott a Google ingyenes oktatóanyagait áttanulmányozni, mielőtt belekezdenénk, de természetesen van lehetőség profi ügynökség segítségét is igénybe venni. (x)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Fóliázás | textíliák | coaching | emeletes ágy | informatikai eszközök | játékpiac | lakáskiadás | méz | lámpa | építőipar | Bridgestone Tatabánya | Olaszország | grill | terasz | gyerekszoba | sport | család | jégkorong | elektromos kerékpár | E.ON | motor | dekoráció | Airbnb | olasz divat
|
PARTNEREINK
|