SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Ugye te nem véted el ezeket a hibákat a sofőrök toborzása során? (x)


soforallas.com: Ugye te nem véted el ezeket a hibákat a sofőrök toborzása során? (x)
2022-08-12 10:53 |



Kép: soforallas.com
Toborozni alapból sem egyszerű, sofőröket keresni pedig még nehezebb.

Köszönhető ez annak, hogy hatalmas munkaerőhiánnyal küzd ez a szakterület, így az összes cég egyfolytában toboroz, hirdeti az üresedéseket, és gyakran üldözi a sofőröket a nyitott pozíciókkal.

Hosszú és bonyolult folyamat a toborzás, éppen ezért nagyon gondosan kell kezelni, hogy minél kevesebb felesleges munkát végezzünk mi magunk, vagy végeztessük el a munkatársakkal. Akadnak olyan tipikus hibák, amelyeket a leggyakrabban vétenek a toborzók, ezért a Sofőr állás gépkocsivezetők toborzásának elkerülendő hibáin érdemes akár többször is átrágni magad.

Te hogyan tartod a kapcsolatot a leendő sofőrökkel?

Az egyik leggyakoribb gond a toborzás terén, hogy nem elég kitartóak és rugalmasak a kollégák. A jelentkezők döntő többségét ugyanis vagy teljesen lehetetlen, vagy csupán rendkívül nehéz utolérni. Hiába a megadott elérhetőség, ha nem reagálnak semmire.

Ezt kikerülendő érdemes többször és többféle fronton próbálni kontaktálni a jelentkezőkkel. Ne tántorítson el, ha elsőre nem éred el telefonon, vagy nem reagál az e-mailes megkeresésre, próbálkozz minél többször, minél több csatornán, hogy biztosan célba érjen az ajánlatod!

Statisztikai adatok szerint a jelentkezők harmada vagy negyede teljesen elérhetetlen marad, így bármit is teszel, ők el fognak veszni. Ellenben ott van még sok másik jelentkező is.

Tudod, melyik hirdetési felület konvertál a legjobban?

Ezzel el is jutottunk oda, hogy kiderüljön, mennyire követed, hogy hány jelentkező érkezik egy-egy nyitott pozícióra, valamint arra is fény derül, hogy mennyire követed, melyek azok a hirdetések és felületek, amik az átlagosnál sokkal jobban konvertálnak.

Ha van fogalmad arról, sőt, akár számokkal is alá tudod támasztani, hogy melyik platformon teljesítenek jól a hirdetéseid, akkor könnyedén fogsz tudni úgy változtatni a hirdetéseiden és a hirdetési beállításokon, hogy minél hatékonyabb legyen az ajánlatod. Ha nem tudod, merre és hogyan indulj el, akkor kérd a Sofőr álllás segítségét, hogy minél hatékonyabban toborozhass!

Kíméld meg magad a felesleges köröktől!

Nincs is annál kimerítőbb, mint a feleslegesen végzett munka. Ha akár te, akár a kollégáid arra kényszerülnek, hogy eredménytelen munkát végezzenek, akkor többnyire kudarcélmény fogja őket érni, ami ha tartósan fennáll, akkor egészen bizonyosan roncsolja a munkamorált.

Ahhoz, hogy minél kevesebb negatív élmény érje a toborzó kollégákat, elengedhetetlen, hogy a megfelelő helyen hirdetve a jól megfogalmazott álláshirdetésekre jelentkező gépkocsivezetők hatékony kiválasztási folyamattal, és az elköteleződést segítő attitűddel találkozzanak.

Ha ez mind teljesül, jó eséllyel fogod hamarabb megtalálni a legjobb sofőröket, mint a konkurenciád. Sok sikert!







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!