|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | A Notino sikere Magyarországon
KERESKEDELEM
Notino: A Notino sikere Magyarországon
2022-02-15 11:54 | Red Lemon
A Notino, Európa első számú parfüm- és kozmetikai termék forgalmazója tavaly 35%-kal növelte forgalmát. Míg 2020-ban a vállalat értékesítése 545 millió euró volt, addig 2021-ben ez az összeg több mint 737 millió euróra emelkedett. A magyarországi tranzakciók 4,45%-kal járultak hozzá ehhez az eredményhez. A Notino töretlen sikernek örvend Magyarországon, de a legnagyobb eredményeket továbbra is külföldön éri el, ahol folyamatosan terjeszkedik. A Notino vásárlóinak száma mostanra meghaladta a 20 millió főt és csak a tavalyi évben 4 millió új ügyfél vásárolt a webáruházban. "Nagyra értékeljük vásárlóink belénk vetett bizalmát. 2021-ben nemcsak a rekordméretű növekedés, hanem a vásárlói elégedettség is kiemelkedő volt és jelentősen meghaladta az eddigi legjobb évünket, a 2020-as évet. Ez a visszajelzés arra ösztönöz bennünket, hogy ugyanilyen lelkesedéssel dolgozzunk tovább" - mondta Zbyněk Kocián, a Notino vezérigazgatója. A tavalyi évben a Notino kimagasló sikereket ért el minden országban, ahol jelenleg elérhető. Nagy-Britanniában rendkívüli teljesítménnyel, 106%-os növekedéssel zárta az évet, míg Olaszországban 72%-kal, Bulgáriában 70%-kal és Franciaországban 47%-kal múlta felül a korábbi eredményeit. A webáruház a Cseh Köztársaságban 30%-kal, Magyarországon pedig 32%-kal haladta meg az előző évi eredményeit. "Folyamatosan bővítjük portfóliónkat és olyan új, innovatív szolgáltatások fejlesztésén dolgozunk, amelyek még könnyebbé teszik a nálunk való vásárlást, hogy ne csak az új, hanem a meglévő vásárlóink számára is mi legyünk az első számú választás" - magyarázza a sikert Kocián. A webáruház az idei évben már több mint 16 millió megrendelést teljesített, 4 millióval többet, mint tavaly ilyenkor. A tavalyi Black Friday minden idők rekordnapja volt, 182 000 megrendeléssel és 570 000 eladott termékkel egyetlen nap alatt. Ez átlagosan 6,5 termék eladását jelenti másodpercenként. A Notino már 28 országban elérhető, ami a tavalyi évben történt terjeszkedéseinek köszönhető Írországban, Lettországban, Litvániában és Észtországban. A Notino a legtávolabbi kiszállítással a Bering-tengerrel határos Anadirban, Oroszország legkeletibb városában büszkélkedhet. A vállalat újabb országokban tervez terjeszkedni elosztóközpont formájában, illetve az sem kizárt, hogy újabb piacra is belépjenek. A Notino összesen 77 millió terméket értékesített a tavalyi év során, ami 22 millióval több, mint az előző évben. A kosár legnagyobb részét a parfümök tették ki, melyek a vállalat forgalmának felét teszik ki. Éves szinten ez a kategória 30%-kal emelkedett, ami jelentősen meghaladja az előző évet. 2020-hoz képest a kozmetikai kategóriák forgalma is nagymértékben nőtt: a sminktermékek 51%-kal, az arckozmetikumok 45%-kal, a hajkozmetikumok pedig 44%-kal. Ezek azok a kulcsfontosságú termékkategóriák, amelyek mindegyike megközelíti vagy meg is haladja a kétmilliárd CZK árbevételt. "Ezek az eredmények alátámasztják, hogy a járvány okozta keresletnövekedés a kozmetikumok és a testápolási termékek iránt továbbra is töretlen. A vásárlókat az motiválja, hogy jobban érezzék magukat" - tette hozzá Kocián. Az év egyik fontos mérföldköve volt az eddigi legnagyobb Notino üzlet megnyitása Brno központjában, amely a Cseh Köztársaság legnagyobb parfümériája is a maga 850 m²-es területével. "Ez az új, modern üzlet kiváló példája annak, hogy milyen irányba szeretnénk haladni az elkövetkező években. Egy különösen gazdag kínálatról van szó, máshol még nem alkalmazott innovatív szolgáltatásokkal és technológiákkal, ugyanakkor a vásárlás teljesen egyszerű és intuitív megközelítésével. Hosszú távú célunk, hogy a vásárló számára a nálunk tett látogatás az a pillanat legyen, amikor megjutalmazza magát az általunk nyújtott gondoskodással" - zárja szavait Kocián.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
karácsony | Virsli | Auchan | szilveszter | Bad Kleinkirchheim | cafeteria | édességek | Varnus Xaver | táp | kert | Palladio Orchestra | Rhoda Scott | fenntartható önkormányzat | Magyar Vöröskereszt | műfü | kutyák | macskák | lemezhajlítás | fémipar | utazás | magyarok | karácsonyi különlegességek | K&H | pezsgő
|
PARTNEREINK
|