SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Technológia | Így segítheti egy korszerű CRM rendszer a vállalati megoldások i...


MiniCRM.hu: Így segítheti egy korszerű CRM rendszer a vállalati megoldások integrációját
2021-09-17 10:32 |



Kép: minicrm.hu
Miként valósítható meg eredményesen az egyes folyamatok integrációja CRM rendszer segítségével?

Mi mindent nyerhetünk azzal a megoldással, ha az integrálás megvalósításához a CRM rendszert is alkalmazzuk?

Fontos kérdések ezek, nem is igazán merülhet fel különösebb kétely efelől. A cikkben pedig az integrálás lehetőségeit is részletezni fogjuk.

Miért lehet egyáltalán jelentősége az integrációnak a hatékony vállalati működés szempontjából?

Leginkább azért, mivel a különféle vállalati rendszerek integrációja a hatékony működés egyik legfontosabb összetevője. Elvégre nem mindegy, hogy bizonyos feladatokat mennyi idő és energia ráfordításával sikerül megoldani.

Vegyünk egy borzasztó egyszerű példát, a számlázást. Sokkal egyszerűbb maga a komplett folyamat, ha a számlázást és az értékesítést támogató program egymással összeköttetésben dolgozik. Így nem nekünk kell egyikből másikba átvinni minden egyes adatot, hanem az automatizmus ezt önállóan elvégzi helyettünk.

A CRM rendszer és az egyes vállalati integrációk gyakorlati megvalósításának lehetőségei

Az ügyfelekkel, partnerekkel, érdeklődőkkel és belsős munkatársakkal folytatott kooperáció szervezését nagyban segítheti, hogy a CRM rendszer könnyedén integrálható az általunk használt naptárral.

Ha tehát sikerül egyeztetnünk egy tárgyalást vagy ajánlat prezentációt, akkor azt elég a CRM-en belül felvinni, és máris megjelenik a naptárban. Bizonyos értelemben véve a marketing automatizálás ezen módját a MiniCRM is tudja, hogy egy konkrét példát említsünk.

Webáruházat üzemeltetve maga a webshop motor szintén integrálható a CRM rendszerével. Tehát az eladással, a vásárló kezeléssel és a kiszolgálással kapcsolatos bármely teendő hatékonyabban és racionálisabb módon történhet az egymással összekötött platformok segítségével.

További opciók a CRM rendszer segítségével megvalósított integrációkra

A vállalati működés hatékonyságának méréséhez adatokra és átlátható kimutatásokra van szükség. Ma már egy modern CRM szoftver azt is tudja, hogy a felületén gyűjtött adatok Google Táblázatba illesztése manuális beavatkozás nélkül is megvalósuljon.

Vagyis az automatikus kimutatások segítségével transzparenssé válhat, hol is tart a cég a kitűzött tervekhez képest. Sőt, a korszerű CRM szoftverek és automatikusan frissítik is a riportot, hogy folyamatos jelleggel naprakészek maradhassunk a dolgok alakulását illetően.

De a CRM rendszer akár a Facebook felületével is könnyedén integrálható, ezáltal segítve a lead generálás folyamatát. Hogyha példának okáért Facebook űrlapot használunk, akkor a rajta keresztül érkező leadek könnyedén bekerülhetnek a CRM rendszerébe, hogy igény szerint már egy előre megkomponált sales folyamat gondoskodjon a vevővé konvertálásukról.

(x)







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!