|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Hosszútávú együttműködést kötött a TheVR és a HELL
ÜGYNÖKSÉG
Hell Energy Magyarország Kft.: Hosszútávú együttműködést kötött a TheVR és a HELL
2020-11-26 10:16 | WELL PR Agency
Magyarország legnépszerűbb streamer csapatával kötött stratégiai együttműködést a HELL ENERGY. A debreceni csapat az idei évtől HELL-es szponzoráltként gyártja tovább a tartalmakat. Hosszú tárgyalássorozatot követően, a HELL ENERGY Magyarország Kft. stratégiai együttműködést kötött hazánk legnépszerűbb streamer csapatával, a TheVR-al. A három fős csapatot senkinek sem kell bemutatnunk itthon, hiszen a VR-os srácok megkerülhetetlen szereplői a hazai gamer társadalomnak. A fő csatornájuk 2013-ban indult YouTube-on, amely jelenleg több, mint 1000 videóval és 720.000 követővel rendelkezik. A következő évben hozták létre második csatornájukat, a TheVR Tech-et, amely már meghaladta a 350 ezres feliratkozó számot is, és megközelítőleg havi 2 millió megtekintést ér el. 2016-ban döntöttek úgy, hogy a Twitch felületén folytatják streamer pályafutásukat. A hétköznapjaik szerves részét képezik a reggeli adások (Happy Hour), amelyeket a délutáni streamek követnek. A Twitch csatornájuk hazánkban jelenleg a legtöbb követővel (420.000) rendelkezik és az élő adásaikat átlagosan 3000 emberi nézi egyidejűleg. "Elképesztő eredményt értünk el azzal, hogy már az idei évtől sorainkban tudhatjuk a TheVR csapatát. Nem győzzük hangsúlyozni, hogy mekkora eredmény ez vállalatunk számára, hiszen a szándékaink eddig is komolyak voltak a gamer társadalom irányában, azonban ezzel a lépéssel bekerültünk a szűk elitbe." - mondta Schmidt Krisztián, a HELL kreatív marketingigazgatója. "Régóta keresünk olyan lifestyle szponzort a csatornánkra, akik hasonlóan gondolkoznak, mint mi. A HELL ENERGY többször is felmerült az évek során, de mikor legutóbb meghívtak minket magukhoz, és bemutatták a cég működését, illetve azokat az elveket, melyek alapján dolgoznak nap mint nap, akkor úgy éreztük, hogy ezzel mi is tudunk azonosulni, ráadásul egy 100%-ban magyar cégről van szó, amely igen komoly tényező számunkra. Megtudtuk, hogy a HELL terjeszkedni szeretne a magyar gamer piacon, és nem is gondoltuk volna, hogy ennyire izgalmas projektet fognak nekünk felvázolni a jövőt illetően. A részletekről még sajnos nem beszélhetünk, de annyit elárulhatunk, hogy a következő években a HELL egy nagyon komoly része lesz a hazai gamer piacnak." - nyilatkozta a TheVR csapata.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
immunrendszer | CBD olaj | SNPR Store | coaching | alkatrész | ajándék | Green Pledge | szobanövény | E.ON | Pesterzsébeti Mentőállomás | plüssjáték | kaputelefon | bankszámla | póló | műszaki pálya | juttatás | Knorr-Bremse | utalvány | hajmaszk | család | Revolut | Baron | villanyszerelés | frizura
|
PARTNEREINK
|