SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Indul a karácsonyi roham a játékpiacon


Regio Játék: Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
2020-11-12 09:00 | Web & More



Érkezik a játékpiac legerősebb időszaka az évben: a karácsonyhoz kapcsolódó vásárlások az éves forgalom közel felét adják a REGIO JÁTÉK adatai szerint.

A vállalat becslése alapján idén az online átlagos kosárérték 11.000 Ft, míg az áruházi 8.800 Ft lesz. Friss felmérésükből többek között az is kiderül, hogy idén a szülők kreatív- vagy társasjátékot, továbbá LEGO-t vásárolnak legszívesebben gyermeküknek.

A REGIO JÁTÉK 1500 fős mintán végzett friss kutatása alapján idén a szülők 40 százaléka 5-10.000 Ft között, 50 százaléka 10.000 Ft felett költ egy gyermek karácsonyi ajándékára. "Korábbi évek tapasztalatai alapján a magyar játékpiac csaknem fele az év végi időszakban realizálódik, ami 2020-ban 25-27 milliárd forintos forgalmat jelenthet. Az ünnepek előtt több és magasabb értékű játékok is bekerülnek a kosárba, ezért egy átlagos vásárlás végösszege ilyenkor online 11.000 Ft, hagyományos bolti beszerzéskor 8.800 Ft" - mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketingvezetője. Felmérésük alapján idén jellemzően 2-3 különböző meglepetést találnak a gyermekek a fa alatt, a legnépszerűbb játékkategóriák pedig a kreatív, fejlesztő játékok, a társasjátékok és az örök klasszikus LEGO készletek lesznek.

Duplájára nő az online és mobilról érkező vásárlások száma

A kutatásban résztvevő szülők többsége októberben (22%) és novemberben (55%) kezdi a karácsonyi ajándékok beszerzését, decemberben mindössze 12,5%-uk, az utolsó pillanatban pedig 2%-uk vásárol meglepetéseket. "Az előző évek tendenciáját követve tovább növekszik az online vásárlások, valamint a mobilról érkező tranzakciók száma is, mindkét mutató esetében idén dupla akkora változást mérünk 2019 azonos időszakához képest" - árulta el a marketingvezető. A felmérésben közreműködők 67%-a fog interneten keresztül ajándékot vásárolni, szerintük ilyen módon könnyen összehasonlíthatók az árak, egyszerűbb a folyamat, és a vírushelyzet miatt biztonságosabb is. "Minden második válaszadónk követi az online elérhető promóciókat, mint például egy ingyenes házhozszállítás akciót vagy a Black Friday kedvezményeket, ezek pedig mind a digitális térbe terelik a vásárlókat. Hozzá kell tenni azonban, hogy a hagyományos áruházi vásárlás továbbra is biztonságos, de szem előtt kell tartani a frissített nyitvatartási időket" - mondta el Gyaraki Dávid.


TOP 10 játékkategória a 2020-as ünnepi időszakban a REGIO JÁTÉK becslése alapján:

1.Társasjáték, kártya
2.LEGO
3.Kreatív, fejlesztő
4.Autó, jármű
5.Baba, babakocsi
6.Bébijáték, kellék
7.Szerepjáték
8.Plüss
9.Játékfigura
10.Diavetítő, diafilm

TOP 10 játék a 2020-as ünnepi időszakban a REGIO JÁTÉK becslése alapján:

1.Go Master Youtubers
2.Zingo
3.Kalózkaland
4.Baby Born
5.Mimi és Fluffy
6.Első csótánykám
7.Mazzy és Woki
8.Minecraft Builders
9.Zsákbamacska
10.Baby Gemmy











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!