SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Média | Football minden mennyiségben (x)


hirek.ma: Football minden mennyiségben (x)
2020-07-17 11:55 |



A foci a világon az egyik legnépszerűbb sport, a tv-ben ezt a sportágat nézik a legtöbben.

Sőt, mostanában nem csupán a férfiak kedvelt időtöltése a focinézés, hanem már a nők is szívesen leülnek megnézni egy-egy meccset. Továbbá a nők is egyre gyakrabban kimennek a stadionokba szurkolni kedvenc csapatuknak. De mégis mitől vált ennyire népszerű sporttá a football?

Amitől a foci népszerűvé vált

A foci célja már a kezdetektől fogva a nézők szórakoztatása volt. Így ennek megfelelően alakították a szabályokat, ezzel pedig nem csoda, hogy a football rövid időn belül hatalmas népszerűségnek örvendett, ami a mai napig is tart.

Emellett a népszerűségét segítette, hogy maga a football sport egy olyan játék, ahol a csapatok egymás ellen harcolhatnak. A férfiakba pedig bele van kódolva a győzelem iránti vágy, így egyfajta "csatának" fogják fel, ahol akár ők személyesen versenghetnek egymással, vagy a kedvenc csapatuk szurkolásában élhetik ki ezt a vágyat.

Ha te is imádod a focit és mindenre kíváncsi vagy ezzel kapcsolatban, akkor látogass el a Hírek Ma oldalára, ahol a legfrissebb foci-híreket olvashatod.

A foci erősíti a közösséghez való tartozás érzését

A football minden társadalmi réteg számára elérhető, szabályai egyszerűek, így ez is hozzájárult az elterjedéséhez. Hiszen minden embernek szüksége van egy olyan elfoglaltságra, amelyben levezetheti a feszültséget, megélheti az izgalmakat és elfelejtheti a hétköznapi problémákat. Nem csoda, hogy szinte nincs is olyan ország, ahol ne ismernék a focit, mint sportot.

Emellett rendkívül jól erősíti a közösséghez való tartozás érzését. Gondoljunk csak a hovatartozást szimbolizáló sálakra vagy épp zászlókra. Továbbá az egy csoporthoz való tartozást ezenfelül rengeteg mindennel lehet még bizonyítani. Megvehetjük az ehhez kapcsolódó cuccokat, ruhákat, olvashatjuk a weboldalakat, posztolhatunk, és csatlakozhatunk a közösségi médiában található szurkolói csoportokhoz. De ami mind közül a leginkább megmutatja, hogy az adott közösséghez tartozunk, hogy megnézzük a meccseket élőben, online vagy épp a televízióban, esetleg kimegyünk és élőben szurkolunk a kedvenc csapatunknak.

Jó pár évvel ezelőtt még egyértelmű volt, hogy a fiatal gyerekek azoknak a csapatoknak szurkoltak, amelyeknek apjuk is, így örökölve a foci iránti imádatot, illetve egy csapat iránti rajongást. Azonban ma már ez teljesen megváltozott. Mára teljesen normális és elfogadott, hogy ha az apa és a fiú más-más csapatnak szurkol. Sőt, előfordulhat az is, hogy kedvelt csapatuk pont a másik legnagyobb riválisa.












TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!