|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Média | Football minden mennyiségben (x)
MÉDIA
hirek.ma: Football minden mennyiségben (x)
2020-07-17 11:55 |
A foci a világon az egyik legnépszerűbb sport, a tv-ben ezt a sportágat nézik a legtöbben. Sőt, mostanában nem csupán a férfiak kedvelt időtöltése a focinézés, hanem már a nők is szívesen leülnek megnézni egy-egy meccset. Továbbá a nők is egyre gyakrabban kimennek a stadionokba szurkolni kedvenc csapatuknak. De mégis mitől vált ennyire népszerű sporttá a football? Amitől a foci népszerűvé vált A foci célja már a kezdetektől fogva a nézők szórakoztatása volt. Így ennek megfelelően alakították a szabályokat, ezzel pedig nem csoda, hogy a football rövid időn belül hatalmas népszerűségnek örvendett, ami a mai napig is tart. Emellett a népszerűségét segítette, hogy maga a football sport egy olyan játék, ahol a csapatok egymás ellen harcolhatnak. A férfiakba pedig bele van kódolva a győzelem iránti vágy, így egyfajta "csatának" fogják fel, ahol akár ők személyesen versenghetnek egymással, vagy a kedvenc csapatuk szurkolásában élhetik ki ezt a vágyat. Ha te is imádod a focit és mindenre kíváncsi vagy ezzel kapcsolatban, akkor látogass el a Hírek Ma oldalára, ahol a legfrissebb foci-híreket olvashatod. A foci erősíti a közösséghez való tartozás érzését A football minden társadalmi réteg számára elérhető, szabályai egyszerűek, így ez is hozzájárult az elterjedéséhez. Hiszen minden embernek szüksége van egy olyan elfoglaltságra, amelyben levezetheti a feszültséget, megélheti az izgalmakat és elfelejtheti a hétköznapi problémákat. Nem csoda, hogy szinte nincs is olyan ország, ahol ne ismernék a focit, mint sportot. Emellett rendkívül jól erősíti a közösséghez való tartozás érzését. Gondoljunk csak a hovatartozást szimbolizáló sálakra vagy épp zászlókra. Továbbá az egy csoporthoz való tartozást ezenfelül rengeteg mindennel lehet még bizonyítani. Megvehetjük az ehhez kapcsolódó cuccokat, ruhákat, olvashatjuk a weboldalakat, posztolhatunk, és csatlakozhatunk a közösségi médiában található szurkolói csoportokhoz. De ami mind közül a leginkább megmutatja, hogy az adott közösséghez tartozunk, hogy megnézzük a meccseket élőben, online vagy épp a televízióban, esetleg kimegyünk és élőben szurkolunk a kedvenc csapatunknak. Jó pár évvel ezelőtt még egyértelmű volt, hogy a fiatal gyerekek azoknak a csapatoknak szurkoltak, amelyeknek apjuk is, így örökölve a foci iránti imádatot, illetve egy csapat iránti rajongást. Azonban ma már ez teljesen megváltozott. Mára teljesen normális és elfogadott, hogy ha az apa és a fiú más-más csapatnak szurkol. Sőt, előfordulhat az is, hogy kedvelt csapatuk pont a másik legnagyobb riválisa.
https-__hirek.ma_ - 2020 július - cikk2.jpg (332.34 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Mol | DIGI | Graphisoft Park | hajgyógyászat | pályakezdő | elkóborolt kutyák | kerítés | Csorvási Gazdák | Rossmann | Pampers | Pesterzsébet | home office | Gáz | takarmány | Pakisztán | háztervezés | dekoráció | P&G | űrlap | Légzésfigyelő pulzoximéter | munkáltató | pedagógus | Máltai Szeretetszolgálat | Jelenlét Ház
|
PARTNEREINK
|