SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | PR | Legalább 57 év sorban állástól kímélte már meg a vásárlókat egy magyar st...


Linistry: Legalább 57 év sorban állástól kímélte már meg a vásárlókat egy magyar startup
2020-02-11 12:55 | Flow PR



4 év alatt 5 különböző országban több mint 57 évnyi várakozást spórolt meg felhasználóinak a Linistry.

A Linistry 2016-os alapítása óta partnerein keresztül több mint 57 évnyi várakozástól kímélte meg az ügyfélszolgálathoz forduló vásárlókat és a különböző rendezvények látógatóit. A rendszer működése a virtuális sorban álláson alapul. Az egyes szolgáltatóknál a felhasználók mobiltelefonjuk segítségével (alkalmazás letöltése nélkül) húznak egy virtuális sorszámot, amikor és ahol éppen eszükbe jut: otthonról vagy akár útközben. Ekkor tájékoztatja őket a rendszer a várható sorra kerülésről, majd később akkor is érkezik értesítés, amikor a helyszínre kell menni.

Hazai sikerek

Hazánkban a felhasználók 129 üzletben és szolgáltatónál vehetik igénybe a Linistry szolgáltatását. A Media Markt elektronikai szaküzletet több fronton is segíti az innovatív megoldás: az ügyfélszolgálaton alkalmazott digitális ügyfélhívó mellett az áruhitel ügyintézési folyamatban is alkalmazzák a technológiát. Ennek következményeképp a vásárlók 2019-ben több mint 1.500.000 perc várakozási időt a váráslótérben töltöttek sorban állás helyett, akár más termékek vásárlására is sor került.

Az UniCredit Bank 2019 tavaszától használja a Linistryt minden bankfiókjában., azóta összesen 1,3 millió alkalommal segített a sorban állás kiszolgálásában.

A BioHairrel kötött együttműködés keretén belül az első chatbotos sorban állás is elindult, ily módon a Facebook Messengeren keresztül jelentkeznek be és kapnak értesítést a hajvágás- vagy festés előtt állók. A fodrászat 2018-ban elnyerte az év innovatív franchise-a díjat a digitális sorban állásnak köszönhetően.

Magyar startup a nagyvilágban

A hazai sikeres debütálást követően az alapítók úgy döntöttek, külföldön is megvetik lábukat. 2018-ban Malajziából kaptak megbízást, 2019-ben pedig Észtországban és Ugandában vezették be a szolgáltatást vagy folytattak tesztüzemet. Tavaly augusztusban Európa legnagyobb videójátékos rendezvénye, a kölni Gamescom is a Linistry szolgáltatását vette igénybe a felhasználók kényelme érdekében. A további terjeszkedés jegyében tárgyalások zajlanak több európai országban, valamint Japánban, Ugandában és Szudánban is.

"Folyamatosan figyeljük a piaci trendeket, és a szolgáltatást úgy optimalizáljuk, hogy az alkalmazkodjon a körülményekhez. A Linistry egyik kiemelkedő előnye, hogy enyhíteni tudja a hazánkban jelenleg végbemenő munkaerőpiaci változások nehézségeit. A munkaerőhiány miatt kevesebb munkatárs végzi ugyanazt a mennyiségű munkát, mint korábban. Ettől leterheltté, stresszessé, fáradékonnyá válhatnak, amely hibákat eredményezhet. A Linistry használatának köszönhetően jobban szervezett munkafolyamatokra, hatékony időmenedzsmentre és produktív munkatársakra számíthatnak partnereink" - mondta el Kövesdán Gyula, a Linistry Zrt. vezérigazgatója.





TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!