SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | 40 millió forintnyi támogatásról szavazhatnak a Tesco vásárlói


TESCO: 40 millió forintnyi támogatásról szavazhatnak a Tesco vásárlói
2020-01-28 12:35 | Morpho Communications



Január 20-ától ismét "Ön választ, mi segítünk" a jelszó a Tesco áruházaiban!

Már hetedik alkalommal hirdette meg az áruházlánc a helyi közösségeket támogató pályázati programját, amelynek pályázóira mostantól szavazhatnak a Tesco vásárlói. A programban 381 szervezet pályázott a 61 körzetben elnyerhető 400, 200 és 100 ezer forintos támogatásért. Az eddigi hat fordulóban közel 700 környezetszépítő, oktató-felzárkóztató és egészséges életmódra nevelő programot támogatott a Tesco több mint 190 millió forinttal.

A pályázók közül az Effekteam független szakértői 182 projektet juttattak tovább a szavazási szakaszba. A továbbjutó szervezetek mellett most először két pályázót különdíjra is javasoltak. A meghirdetett, 400 ezer forintos kreatív különdíjat szakmai szempontok (kidolgozottság, innovativitás, kreativitás és fenntarthatóság) alapján az Etyek Botpuszta Fejlesztéséért Egyesület Zöld buszmegállók Etyeken című kezdeményezése kapta. A szervezet projektje a város buszmegállóit tervezi a térségre jellemző szőlőtőkék felhasználásával zöld lugasokká alakítani és napelemekkel beépíteni. A pécsi Vasas Egyesület Összefogás a Vasasi Füstölő megmentéséért elnevezésű pályázata azonban meggyőzte a zsűrit arról, hogy szintén 400 ezer forinttal támogassa a projekt megvalósulását. Egy fiatal diák kitartó kezdeményezése egy elhagyatott helyi épület felújítása kapcsán ugyanis igazi egységgé kovácsolta a helyi lakókat és csoportokat, akik immár közösen tesznek a füstölő újrahasznosításáért.

"Eredetileg egy különdíjat terveztünk átadni, azonban kiemelkedőnek és példaértékűnek tartjuk a pécsiek önszerveződő, közösségépítő erejét, amit mindenképpen honorálni szerettünk volna" - mondta Dr. Molnár Klára, az Effekteam igazgatója.

A szavazási szakaszba jutott pályázatokra 2020. január 20. és február 16. között szavazhatnak a vásárlók úgy, hogy a vásárlásoknál kapott zsetont az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtőkbe dobják a számukra legszimpatikusabb kezdeményezés mellé. A Tesco valamennyi, a szavazási szakaszra bejutott szervezetet támogatja összesen több mint 40 millió forinttal: körzetenként a legtöbb szavazatot gyűjtő szervezet 400, a második 200, a harmadik pedig 100 000 forint támogatást kap programja megvalósításához.

Ebben a fordulóban sincs egyszerű dolga a vásárlóknak. A jelentkezők ismét izgalmas és érdekes projektekkel jelentkeztek a kiírásra, szavazni lehet például számos, a hátrányos helyzetű gyermekeket segítő programra, természetvédő és hagyományőrző események megvalósulására, továbbá egyre népszerűbbek a fenntarthatóság elérésével foglalkozó kezdeményezések, például élelmiszermentő, tudatos életmódra oktató pályázatok is.




tesco_zseton.jpg (323.37 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!