|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | A P&G 2019. évi Társadalmi felelősségvállalási jelentése
FELELŐSSÉG
MTI: A P&G 2019. évi Társadalmi felelősségvállalási jelentése
2020-01-03 16:31 |
A vállalat előrevivő tevékenység végzésére és a növekedés elősegítésére irányuló erőfeszítéseinek elismerését tükrözi a hírnév tekintetében elért jobb helyezés. A P&G számára a 2019-es év rendkívül sikeres volt a helyi közösségekben és a vállalat munkavállalói körében végzett, pozitív hatásokkal bíró tevékenységek tekintetében, és a vállalat számos figyelemre méltó eredményt könyvelhetett el, ideértve annak a 2020-ra kitűzött célnak az elérését, hogy 15 milliárd tiszta vizet biztosítson a rászoruló gyermekeknek Children's Safe Drinking Water (Tiszta vizet a gyermekeknek) (CSDW) elnevezésű programja keretében, valamint ismertségének és elismertségének köszönhetően a nemek közötti és etnikai egyenlőségre vonatkozó kiterjedt társadalmi párbeszéd elindítását. "A társadalmi felelősségvállalás ma már üzleti tevékenységünk szerves részét képezi. Az ennek az elkötelezettségünknek a jegyében megvalósított programjaink nem pusztán a jótékonykodásról szólnak, hanem arról, hogy hogyan nyerhetjük el vásárlóink bizalmát és figyelmét, hogyan támogathatjuk a növekedést és az értékteremtést - azaz végső soron arról, hogy hogyan játszhatunk előrevivő, a világot jobbá tevő, a növekedést szolgáló szerepet" - fejtette ki David Taylor, a P&G igazgatótanácsának elnöke, a vállalat elnök-vezérigazgatója. "A társadalmi felelősségvállalás nem üres frázis számunkra, nem olyan valami, ami csak egyike számos tevékenységünknek, hanem a szerte a világon végzett mindennapi üzleti tevékenységünk alapját képező elv." A több mint 70 országban tevékenykedő, mintegy ötmilliárd fogyasztót kiszolgáló vállalat méretére, tehetséges alkalmazottaira és újító szellemére, valamint 65 vezető márkájának hatókörére támaszkodva igyekszik nap mint nap tenni valamit azért, hogy a világ jobb hellyé váljon az emberiség számára. A P&G ez irányú erőfeszítéseinek társadalmi elismerését tükrözi a vállalatnak a Fortune magazin által világ legelismertebb vállalatairól összeállított 2019. évi listán, valamint az Axios által az USA-ban a társadalomért legtöbbet tévő vállalatokat rangsoroló, Harris Poll 100 elnevezésű listán a korábbi évekhez képest elért jobb helyezése is. Ugyanakkor a P&G alkalmazottainak több mint 80%-a is elismeréssel nyilatkozott a vállalat által a társadalmi felelősségvállalás jegyében végzett tevékenységekről, melynek eredményeként a cég 2019-ben lefolyatott éves felmérése során a társadalmi felelősségvállalás igen magas pontszámot elérő mutatónak bizonyult. A P&G 2019. évi társadalmi felelősségvállalási jelentésében kiemelt eredmények az alábbiak:
előítéletekről korábbi filmjével elindított párbeszédet. A P&G a vállalat négy telephelyén neurodiverzitási programokat indított, hogy lehetőségeket biztosítson autizmussal élő személyeknek.
rangidős vezetőinek csapatában és az igazgatótanácsban 2019-ben már több mint 40 százalék volt a nők aránya. A P&G Always márkája elindította #EndPeriodPoverty elnevezésű kampányát, melynek célja azoknak a lányoknak a támogatása, akik szegénységük miatt nem tudják megvásárolni a menstruáció idején használt termékeket, és ezért időnként kénytelenek kimaradni az iskolából, a Secret márka pedig több mint 500000 USA dollárt adományozott az USA nemzeti női futballcsapatának (U.S. Women's National Soccer Team) (amely egyébként a márka folyamatos támogatását élvezi) az egyenlő javadalmazásért folytatott harcuk segítése céljából.
A vállalat ugyanakkor számos egyéb lépést is tett a műanyaghulladékok képviselte globális probléma megoldása érdekében: több mint 40 vállalattal együtt létrehozott egy műanyaghulladékok felszámolását célzó szövetséget (Alliance to End Plastic Waste), és kötelezettséget vállalt arra, hogy termékei csomagolásában 2030-ra 50%-kal csökkenti globális szinten a primer (kőolaj alapanyagú) műanyagok arányát. * "tejesember"* koncepció: régen a tej házhoz szállításakor a tejesember összegyűjtötte a kiürült tejesüvegeket, amelyeket azután tisztítást követően újra megtöltöttek tejjel, és a tejesember kiszállította a megrendelőknek A P&G először 1999-ben adott ki Fenntarthatósági jelentés címen beszámolót a vállalat azon erőfeszítéseiről, amelyeknek célja, hogy a világot jobb hellyé tegye az emberiség számára, az idei Társadalmi felelősségvállalási jelentés pedig már a 20. az évről évre megjelentetett értékelések sorában. Az érdeklődők számára online is rendelkezésre áll a részletes, több mint 140 oldalas jelentés, a jelentésről szóló Vezetői összefoglaló, valamint egy 24 oldalas áttekintés az elért eredményekről és a programok során átélt élményekről.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
grill | emeletes ágy | Olaszország | Bridgestone Tatabánya | lakáskiadás | játékpiac | jégkorong | olasz divat | sport | építőipar | lámpa | terasz | dekoráció | elektromos kerékpár | E.ON | Airbnb | család | textíliák | méz | informatikai eszközök | coaching | Fóliázás | gyerekszoba | motor
|
PARTNEREINK
|