|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Mennyit szántunk 2019-ben a legnépszerűbb éttermekre?
KUTATÁS
Bónusz Brigád: Mennyit szántunk 2019-ben a legnépszerűbb éttermekre?
2019-12-30 07:32 | LWp Kommunikáció
2019-ben az éttermi étkezésre átlagosan 2900 forintot szántunk fejenként - ez derült ki a Bónusz Brigád adataiból. Az eladási adatok alapján a legnépszerűbb éttermek listájának élére egy olyan hamburgerező hely került, ahol a digitalizációt hívják segítségül a rendelés megkönnyítése érdekében. Nehéz választani az éttermek széles palettájáról: szerencsére ma már mindenki lehet étteremkritikus. Bárki írhat véleményt egy-egy éttermi élményéről, melyek között böngészve talán képet kaphatunk egy adott hely szellemiségéről, ételeiről, az ott dolgozók kedvességéről. A korábbi kutatás szerint a válaszadók 72 százaléka a neten olvas utána az adott helynek, 60 százalék ismerősei ajánlását tartja döntőnek. Minden harmadik ember kupon- vagy bónuszajánlatok értékelésiből tájékozódik. A magyarok kedvence a hazai ízvilág, de a Bónusz Brigád és a GKI Digital korábbi közös kutatása alapján a tipikusan hazai ételeket jellemzően inkább otthon készítik el az emberek. Ha étterembe megyünk, akkor inkább más nemzetek ételeit választjuk. A Bónusz Brigád felállította 2019 legnépszerűbb éttermeinek listáját: ezeken a helyeken vágytak legtöbben enni az élményeket kínáló oldal ajánlatából. A sor elején a KAJAHU áll: belvárosi éttermével az Y-generációt célozza. A burgereket, salátákat és italokat egy, az asztalba épített számítógép segítségével lehet közvetlenül a konyhától megrendelni. Enni muszáj, a közös étkezés szuper, de miért ne lehetne az éttermi élmény valami egészen új? Az innovatív megoldás sokakat vonz: több mint 1200-an próbálták ki az ételrendelés ezen módját és ették meg az újragondolt gyorsételeket ezen a trendi helyen. A második helyen a thai gasztronómiai élményt kínáló Buddha Original végzett. Az étterem nagy hangsúlyt fektet a hazai alapanyagokra: 90 százalékban itthon előállított zöldségek, gyümölcsök és húsok kerülnek feldolgozásra konyhájukban. A dobogó harmadik fokán a Roni Hami, egy teljesen hagyományos utcai hamburgerező áll, mely éjjel-nappal várja azokat, akik gyorsan, akár az éjszaka közepén akarnak egy jót enni. A negyedik helyen a különleges Vogue Hajó Étterem fúziós konyhája végzett, az ötödik helyen az Andrássy úti Kantin menüsora, ahová egy városnézést követően remek lehetőség betérni. A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése szerint egy-egy új étel, étterem kipróbálására fejenként 2-5000 forintot szánnak az emberek. Ezt a tendenciát a bónuszok esetében is követik: a legnépszerűbb éttermi bónuszok ára átlagosan fejenként 2900 forint volt. A kutatás arra is rámutatott, hogy a válaszadók 87 százaléka a hagyományos, 34 százalékuk a gyorséttermeket látogatja, míg a kifőzdéket minden ötödik válaszadó választja. A Bónusz Brigád 10 legnépszerűbb éttermében mindhárom típusból találunk lehetőségeket.
legmenobb_ettermek_bb.jpg (471.14 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
táplálékkiegészítő | kutya | mérnök | állásjelentkezés | home office | marketing | álláskeresés | takarítás | CIB Bank | napelempark | kávéfőző | Románia | frissdiplomás | Euromoney | Mol | Profession.hu | szilva | szülési szabadság | visszajelzés | ebédházhozszállító | E.ON | vállalkozás | BMW | BYD
|
PARTNEREINK
|