SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Mennyit szántunk 2019-ben a legnépszerűbb éttermekre?


Bónusz Brigád: Mennyit szántunk 2019-ben a legnépszerűbb éttermekre?
2019-12-30 07:32 | LWp Kommunikáció



2019-ben az éttermi étkezésre átlagosan 2900 forintot szántunk fejenként - ez derült ki a Bónusz Brigád adataiból.

Az eladási adatok alapján a legnépszerűbb éttermek listájának élére egy olyan hamburgerező hely került, ahol a digitalizációt hívják segítségül a rendelés megkönnyítése érdekében.
Nehéz választani az éttermek széles palettájáról: szerencsére ma már mindenki lehet étteremkritikus. Bárki írhat véleményt egy-egy éttermi élményéről, melyek között böngészve talán képet kaphatunk egy adott hely szellemiségéről, ételeiről, az ott dolgozók kedvességéről. A korábbi kutatás szerint a válaszadók 72 százaléka a neten olvas utána az adott helynek, 60 százalék ismerősei ajánlását tartja döntőnek. Minden harmadik ember kupon- vagy bónuszajánlatok értékelésiből tájékozódik.
A magyarok kedvence a hazai ízvilág, de a Bónusz Brigád és a GKI Digital korábbi közös kutatása alapján a tipikusan hazai ételeket jellemzően inkább otthon készítik el az emberek. Ha étterembe megyünk, akkor inkább más nemzetek ételeit választjuk. A Bónusz Brigád felállította 2019 legnépszerűbb éttermeinek listáját: ezeken a helyeken vágytak legtöbben enni az élményeket kínáló oldal ajánlatából.

A sor elején a KAJAHU áll: belvárosi éttermével az Y-generációt célozza. A burgereket, salátákat és italokat egy, az asztalba épített számítógép segítségével lehet közvetlenül a konyhától megrendelni. Enni muszáj, a közös étkezés szuper, de miért ne lehetne az éttermi élmény valami egészen új? Az innovatív megoldás sokakat vonz: több mint 1200-an próbálták ki az ételrendelés ezen módját és ették meg az újragondolt gyorsételeket ezen a trendi helyen.
A második helyen a thai gasztronómiai élményt kínáló Buddha Original végzett. Az étterem nagy hangsúlyt fektet a hazai alapanyagokra: 90 százalékban itthon előállított zöldségek, gyümölcsök és húsok kerülnek feldolgozásra konyhájukban.
A dobogó harmadik fokán a Roni Hami, egy teljesen hagyományos utcai hamburgerező áll, mely éjjel-nappal várja azokat, akik gyorsan, akár az éjszaka közepén akarnak egy jót enni.
A negyedik helyen a különleges Vogue Hajó Étterem fúziós konyhája végzett, az ötödik helyen az Andrássy úti Kantin menüsora, ahová egy városnézést követően remek lehetőség betérni.
A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése szerint egy-egy új étel, étterem kipróbálására fejenként 2-5000 forintot szánnak az emberek. Ezt a tendenciát a bónuszok esetében is követik: a legnépszerűbb éttermi bónuszok ára átlagosan fejenként 2900 forint volt. A kutatás arra is rámutatott, hogy a válaszadók 87 százaléka a hagyományos, 34 százalékuk a gyorséttermeket látogatja, míg a kifőzdéket minden ötödik válaszadó választja. A Bónusz Brigád 10 legnépszerűbb éttermében mindhárom típusból találunk lehetőségeket.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!