|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Messi-ként az idei BrandFestivalon
KONFERENCIA
BrandFestival: Messi-ként az idei BrandFestivalon
2019-11-13 11:49 | Hellorepublic
Nemzetközi top speakerek váltják egymást a jövő trendjeit elemző BrandFestival színpadán november 20-21-én a Budapest Music Centerben. Több mint 100 előadó, köztük 15 nemzetközi szakember a jelen tendenciái alapján vizsgálja a jövő marketingkommunikációs és vállalatvezetési irányait. Paul Kandel, az Intel Sports Group virtuális márkaélmény stratégája azt mutatja majd be, hogy a technológiai vállalat hogyan forradalmasítja a sportközvetítéseket miközben egyedi, személyre szabott médiatartalmakat nyújt a sportfanatikusok részére. A technológia segítségével a néző is megtapasztalhatja, hogy egy-egy helyzet előtt mit lát például a Barcelona kiválósága, Lionel Messi a valóságban a pályán! A Z generáció hatékony elérése napjaink egyik legnagyobb kihívása a márkák számára. Az egyre rövidebb fogyasztói figyelmi küszöbértéküket csak egyre hatásosabb vizuális tartalmakkal lehet meghódítani. A sportipar információs terében hatványozottan jelentkezik ez a tendencia. Paul Kandel, az Intel Sports Group virtuális márkaélmény stratégája arról tart majd előadást, hogy a világ egyik legismertebb technológiai cége hogyan emeli a hagyományos médiaközvetítéseket új szintre; hogyan képes személyre szabott virtuális-élményt nyújtani a nézőknek és miként ad új marketing és kommunikációs lehetőségeket a sportipar szereplőinek. Az Intel technológiájában az újdonságot a személyre szabottság jelenti - a néző a saját telefonján vagy televízióján keresztül eldöntheti majd, hogy melyik játékos szemszögéből szeretné követni a meccset, vagy hologramot vetíthet a nappalijába. Az Intel True View technológiája az élő közvetítésen jóval túlmutató élményt nyújt. A True View technológiának szerződött partnerei vannak az NFL-ben, az NBA-ben. Szerződésben állnak többek kötött a Barcelona és a Real Madrid gárdával, valamint a Premier League három csapatával, a Manchester City-vel, a Liverpool-lal és az Arsenal-lal. A legérdekesebb és legvonzóbb alkalmazása a "Légy te a játékos", amellyel a néző bármikor megállíthatja a meccset és gyakorlatilag egy adott sztár szemszögéből láthatja a pályát, a kaput. A technológia úgy működik, hogy az Intel a stadionokba 38 darab ultra-magas, 5K felbontású kamerát telepít - ezek meccsenként több mint 200 terabájt adatot rögzítenek és küldenek egy szerverre. A rögzített pixeleket háromdimenziós képpé alakítják, műholdra küldik, majd visszastreamelik a nézők kommunikációs eszközeire. Nemcsak a játékosok szemszögét akarják lemodellezni, hanem az adott közvetítések háromdimenziós hologramját is, amit akár a nappaliban is ki lehet majd vetíteni. Az alapvetően Hollywood filmiparában használatos képalkotást azért terjesztette ki a sportra az Intel, mert az NFL, az NBA és az európai foci célközönsége világszerte óriási tömegeket ültet le a képernyők elé.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
REGIO JÁTÉK | szilva | táplálékkiegészítő | kutya | Prima Primissima | CIB Bank | visszajelzés | álláskeresés | Mol | napelempark | ebédházhozszállító | takarítás | állásjelentkezés | home office | Euromoney | BMW | frissdiplomás | E.ON | szülési szabadság | Mol-csoport | marketing | vállalkozás | mérnök | Profession.hu
|
PARTNEREINK
|