|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Nemzetközi TOP speakerek a BrandFestivalon
KONFERENCIA
BrandFestival: Nemzetközi TOP speakerek a BrandFestivalon
2019-11-12 10:04 |
Nemzetközi top speakerek váltják egymást a jövő trendjeit elemző BrandFestival színpadán november 20-21-én a Budapest Music Centerben. Több mint 100 előadó, negyedrészt nemzetközi szakember boncolgatja a következő generációt érintő kérdéseket, jelenségeket. Itt lesz többek között a TrendWatching, a Sound Agency, a Wieden + Kennedy, a The Plastic Bank, az R/GA London, a Burger King, a McKinsey, a Financial Times, az Intel Sports Group és a The Martin Agency. A BrandFestival programja a jelen tendenciái alapján vizsgálja a jövő marketingkommunikációs és vállalatvezetési irányait. A rendezvény célja, hogy a nemzetközi márkaépítés világából ismert nagy nevek társaságában, interkulturális közegbe kerüljön a látogató. Itt lesz többek között Indy Saha, a Mckinsey & Company, experience design szakértője, Lexi Jarman, a Financial Times tartalomigazgatója, Paul Kandel, az Intel Sports Group virtuális márkaélmény stratégája és az R/GA London ügynökség képviseletében Iain Preston. További top speakerek: A kommunikációs szakma orákuluma: Iain Preston A digitális innovátorként számon tartott, londoni ügynökség, az R/GA ügyfélkapcsolati igazgatója az adat-vezérelt marketingen és mesterséges intelligencián alapuló "Transformation at Speed" márkaanalitikáról tart előadást. A többszörös "Digital Innovation Agency of the Year" nyertes R/GA nevéhez fűződik többek között az Advertising Age által a 21. század legjobb reklámalkotásai közé beválogatott Nike+ kampányuk. Olyan brandeket találunk ügyfélpalettájukon, mint a Siemens, a Heineken, a McDonald's, az Emirates, a Guinness, a Hyundai vagy a Google. Hatalmas innovációnak számított a Nike számára a "millenniumi generáció" bevonására kivitelezett Air Jordan kampányuk, az A/R Jordan, a világ első Snapchat kereskedelmi augmented reality hirdetési megoldása. A 2019-es Cannes-i Reklámfesztivál sztárja: Marcelo Pascoa A Burger King nemzetközi marketing vezetőjeként, a márka olyan merész, bátor és innovatív kampányairól fog majd mesélni, amelyekkel sikerült felépíteni az étteremlánc hírnevét. A brand komoly sikertörténettel bír a Cannes-i reklámfesztiválon, ugyanis 1969 óta közel 80 díjat zsebelt be. A 2019-es Cannes Lions egyik leginkább emlegetett programeleme, a Burger King által tartott "Survivor's Guide to the Adpocalypse" volt. Két Grand Prix-t és egy Titanium Grand Prix-t gyűjtött a "Whopper Detour" kampányuk, melyben egy geo-targetált mobil kupon segítségével a riválistól magukhoz irányították a vásárlókat. Colin Kaepernick kampány stratégája: Martin Weigel A W+K amszterdami reklámalakulatának stratégiai látnoka. Reklámgourmand és káosz-scenario elkötelezett, aki New York-tól Amsterdam-ig, a wc-papírtól a gyémántig szinte mindenre alkotott már stratégiát. A W+K Amszterdam portfoliójába olyan nemzetközi márkák tartoznak, mint a Nike, a Heineken, a Corona, az Airbnb, a Milka, a Moncler, a Facebook vagy az Instagram. Összeszámolni is nehéz, hogy hány nagyszerű, energikus és látványos kampányuk nyert már díjat. Például a Heineken-nek az "Open Your World" koncepció részeként készített alkotásukat Cannes-ban 17 díjjal jutalmazták. Az idei Cannes-i Reklámfesztiválon outdoor kategóriában a Nike "Dream Crazy" című kampányuk lett az abszolút győztes, (az alkotás arca, Colin Kaepernick, amerikai focista, akinek szlogenje: "Higgy valamiben, ha el is veszítesz miatta mindent."). Digitális transzformátor: Előad majd a rendezvényen Lexi Jarman, a Financial Times tartalomfejlesztési vezetője. A kiadó elkötelezett a digitális márka irányában, de nem értékeli alul a nyomtatott újság brand értékét sem. Egyre korszerűbb és nagyobb megtérülést biztosító reklám-lehetőségeket tudnak kínálni a megrendelőknek. Mivel az ezer megjelenítésenkénti költség (CPM) már elavult a márkakampányok esetében, bevezették a hirdetések óránkénti költségekkel (CPH) történő mérést. Előadásában azt fogja bebizonyítani, hogy a digitális hirdetési innovációk révén megteremthető egy minőségi, növekvő médiaüzleti vállalkozás. Kreatív trendszetter: A fesztivál előadója lesz Delia Wieser is, aki a TrendWatching vezető innovációs szakértője, aki a "Trend-Driven Innovation" című könyvében foglalja össze a legújabb, üzletileg releváns fogyasztói trendeket - 15 évnyi adatgyűjtés, 2000 innovációs szakember és több millió fogyasztói vélemény alapján. Az auditív márkaélmény nagymestere: Jonny Round az audio-branding tanácsadással foglalkozó, Sound Agency ügyvezetője, aki a legújabb pszicho akusztikus kutatások eredményeit osztja majd meg a hallgatósággal. A "megfelelő hangzás" komoly üzleti relevanciával bír a márkaépítés terén, hiszen több mint 30%-kal növelheti a kiskereskedelmi értékesítést, a munkavállalók esetében pedig 3x-os termelékenység-növekedést eredményezhet.
bf_2019_speakers.jpg (396.46 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Green Pledge | Knorr-Bremse | szobanövény | immunrendszer | plüssjáték | kaputelefon | műszaki pálya | CBD olaj | utalvány | ajándék | bankszámla | póló | E.ON | coaching | SNPR Store | család | Baron | frizura | villanyszerelés | Revolut | hajmaszk | Pesterzsébeti Mentőállomás | home office | juttatás
|
PARTNEREINK
|