SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Renault és a Dacia a Generali Gyerek Szigeten


Progressive: Renault és a Dacia a Generali Gyerek Szigeten
2019-07-23 09:38 | VIPR



A Progressive Reklámügynökség felelt a Renault és a Dacia megjelenéséért a Generali Gyerek Szigeten.

A cél azon hétszemélyes családi autók bemutatása volt, melyeket a nagycsaládosok autóvásárlási támogatásával lehet megvásárolni 2019 második felétől. A Generali Gyerek Sziget június 1-től június 23-ig tartott, 4 hétvégén keresztül minden szombaton és vasárnap.

A rendezvényen a Progressive a korábban a Vivicittán is megvalósított szerencsekerék koncepciót dolgozta át a márkák számára, immár a legfiatalabb jövendőbeli utasaikra szabva: a gyerekek kézműves foglalkozásokon vehettek részt, illetve ajándékokat nyerhettek a kerék megpörgetésével. Természetesen a szülőkre is gondoltak: a standon regisztrálók között családi hosszú hétvégés tesztvezetést sorsolnak ki hamarosan.




progressziv.jpeg (119.53 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!