|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | Dübörög a magyarországi turizmus, egyre több szálloda épül az...
IDEGENFORGALOM
SingerDesign: Dübörög a magyarországi turizmus, egyre több szálloda épül az országban
2019-07-18 09:35 |
Aranykorát éli a magyarországi turizmus. Az iparág 2010 óta folyamatosan erősödik, évről-évre egyre több külföldi választja utazási célul hazánkat, de a magyarok utazási kedve is növekvő tendenciát mutat. Ennek következménye, hogy sorra épülnek a szállodák az országban. Az elmúlt években hatalmas fellendülés alakult ki a magyar idegenforgalomban. Tavaly négymillió turista választotta Budapestet úticélul és egyre nagyobb teret nyer a vidéki turizmus szerepe is. A fesztiválok, rendezvények önálló utazási motivációt jelentenek a kirándulók számára, de meghatározó elem még a főváros fürdőkultúrája, valamint a történelmi belváros, a bulinegyed és a Budai Várnegyed vonzereje is. A turizmus növekedésének köszönhetően egyre több szálloda épül az országban. "A jó lokáció még mindig életre szóló garancia és biztonság - amolyan ziccer egy befektető számára" - kezdte Singer Ádám építész, a SingerDesign hotelekre szakosodott építésziroda tulajdonosa, akinek csapata jelenleg is több szállodaprojekten dolgozik. A szakember szerint egy szállodaberuházónak nem minden esetben a lokáció alapján kell döntenie. "Nincs általános recept arra, hogy hol érdemes ma szállodaprojektbe kezdeni. Én abban hiszek a szakmai tapasztalataim, sikereink és megfigyeléseim alapján, hogy bárhol lehet olyan egyedi élményszállodát csinálni, ami vonzóbb és több profitot termel, mint egy hagyományos 4-5 csillagos szálloda kiemelkedőbb lokációval. Nyilván ez olyan, mint a tőzsde: ott lehet nagyobbat nyerni, ahol nagyobb a kockázat. Szerintem sokkal izgalmasabb egy olyan újszerű, nem mindennapi hotelt létrehozni, amire büszke a tulajdonos, a tervező, a fejlesztő, az üzemeltető és a dolgozók. Ez a buzgóság szüli a szuper hoteleket és a jó szolgáltatásokat. Ez a hozzáállás pedig a vendégeket is meggyőzi." A bővülő kereslet miatt egyre több szálloda nyílik Budapesten. A kialakult verseny miatt néhány innovatívabb szereplő a hagyományos, korábban jól bevált módszerek helyett máshonnan közelíti meg az új projekteket. "Mi a SingerDesign-ban teljesen másképp tervezünk meg egy hotelt, mint más építészirodák. Mi úgy fogjuk fel a hotelt, mint egy terméket. A hagyományos product development terméket tervez, majd eladja marketinggel, mi éppen ezt akarjuk elkerülni. Mi a terméket divatos nevén 'design thinking' módszerrel alkotjuk meg. Ez azt jelenti leegyszerűsítve, hogy visszafelé gondolkodunk: először felmérjük a helyi potenciálokat, valamint azt, hogy mi lehet a valós igény. Ebből szolgáltatásokat és élményeket fogalmazunk meg. Ez lesz az identitás, ami az eladás záloga és sikere. Ha ez megvan, a cél hogy minden részlet és élmény ezt sugallja. Hiszem, hogy ez nagyban összefügg a profitabilitással, hiszen egy alapoktól kezdve brandelt termék lényege az érzelmi elköteleződés és nem a határhaszon-elméleti értékítélet a vevők részéről. Leegyszerűsítve ez annyit jelent: amit megkívánok, arra többet is fizetek" - részletezte az építész. Singer Ádám szerint a szállodaipar változásait több tényező okozza, ennek egyik oka a rövidtávú lakáskiadás elszaporodása Budapesten, ami igen különös folyamatot indított el az iparágban. "A szállodákra negatívan hatott a rövidtávú kiadás, de elindított egy izgalmas tendenciát is egyben, ami az élményszállodák és újfajta hostelek létrejöttét is segítette. Támogatta azt a fajta turista attitűdöt, hogy helyi embereknél akarjunk lakni, beszélni velük, náluk vacsorázni és megismerkedni a helyi életvitellel... A rövidtávú kiadás ma már iparosodott, de a lakáshotelek sora nem feltétlenül adja meg a vendégeknek ezt a pluszt. A hotelek viszont nyitnak az új igényre, ezért 'hibrid szállodák' alakulnak ki, azaz hostelek, vagy hostel alapú hotelek. Az Y és Z generációs turista pedig pontosan ezt az élményt keresi, nem pedig a decens, szürke hotelszobákat! Az egyéni karakter, a különbözőség, a lokál értékek és a tematikusság ma az igazi befutó!"
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
ebédházhozszállító | napelempark | Profession.hu | kutya | állásjelentkezés | De'Longhi | Euromoney | Mol | kávéfőző | CIB Bank | marketing | takarítás | home office | szülési szabadság | Nemzeti Tőkeholding | vállalkozás | frissdiplomás | álláskeresés | visszajelzés | szilva | táplálékkiegészítő | mérnök | BMW | E.ON
|
PARTNEREINK
|