|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Mobil | Már mobilfizetéssel is lehet jegyet váltani a fővárosi állatkertbe
MOBIL
MTI: Már mobilfizetéssel is lehet jegyet váltani a fővárosi állatkertbe
2019-07-11 07:04 |
Már mobilfizetéssel is lehet jegyet váltani a Fővárosi Állat- és Növénykertbe, a Nemzeti Mobilfizetési (NM) Zrt. applikációjával. Persányi Miklós, az intézmény főigazgatója kiemelte: a mobilfizetéssel megvásárolt belépőjegynek nincs tranzakciós vagy egyéb költsége, annyit fizet a felhasználó, mint amennyit a pénztárnál kellene. Közel két hónapos tesztidőszak után, július elseje óta lehet az állatkerti belépőt mobilfizetéssel megvenni - mondta Veres Mihály, az NM Zrt. vezérigazgatója. Persányi Miklós hozzátette: a mobilfizetéssel elérhető digitalizált jegy környezetbarát és igazítható a folyamatosan bővülő attrakciókhoz is. Az új megoldást kiemelt jelentőségűnek nevezte, hiszen az állatkert az ország egyik leglátogatottabb nevezetessége, évi egymillió látogatóval, akiknek így kényelmesebb és gyorsabb lett a jegyváltás. Hamarosan az idei félmilliomodik látogatót köszöntik, a nagyjából két év múlva elkészülő fejlesztésekkel még több látogatójuk lesz - jelezte a főigazgató. A közönséget újabb és újabb érdekességekkel várják: a Cápasuliba nemrég érkeztek új cápák, sok kisállat cseperedik, nemrégiben a flamingóknál kelt ki 15 fióka, de van kiselefánt, gorilla és orangután kölyök is - sorolta Persányi Miklós. Veres Mihály, az NM Zrt. vezérigazgatója elmondta: a látogatónak le kell töltenie okostelefonjára a mobilfizetési applikációt, ki kell választania a megfelelő belépőjegyet és nincs más dolga, mint élvezni a gyors és készpénzmentes fizetés előnyeit. A megvásárolt belépőket elegendő telefonon bemutatni - ismertette a vezérigazgató. Tájékoztatott arról is, hogy az öt éve működő mobilfizetési szolgáltatást nyújtó Nemzeti Mobilfizetési Rendszert a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. 2018. őszén tette alkalmassá a digitalizált belépőjegy szolgáltatások kiszolgálására, ami tartalmazza a mobilfizetéssel történő jegyvásárlást és ellenőrzést. Terveik szerint az együttműködésüket az állatkerttel később továbbfejlesztik, és a budapesti állatkerti belépőjegy tartalmazhatja majd a tömegközlekedés költségét is. Veres Mihály szerint a mobilfizetési rendszer szolgáltatásai iránt jelentős az igény, 2014-ben még 1,2 millió felhasználója volt, jelenleg már 2,6 millióan használják.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
kert | Bad Kleinkirchheim | macskák | táp | kutyák | Virsli | Palladio Orchestra | édességek | Auchan | Varnus Xaver | utazás | fenntartható önkormányzat | műfü | cafeteria | szilveszter | karácsonyi különlegességek | K&H | Magyar Vöröskereszt | karácsony | fémipar | pezsgő | Rhoda Scott | lemezhajlítás | magyarok
|
PARTNEREINK
|