|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Környezet | A Lidl környezettudatos nevelést előmozdító kampánya
KÖRNYEZET
Lidl: A Lidl környezettudatos nevelést előmozdító kampánya
2019-07-08 23:08 | Trinity Communications
Nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország, Pilisi Parkerdő együttműködésével indított, környezeti nevelés előmozdítását célzó kezdeményezése. A felhíváshoz 8 ezer szülő csatlakozott és 110 iskolából több mint 700 általános iskolás egyedi pályamunka született. Felelősen gondolkodó vállalatként a Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy hosszú távon járuljon hozzá a környezet megóvásához, ökoszisztémáink védelméhez csakúgy, mint a környezettudatosság növeléséhez. Ezen elköteleződés mentén, 2019-ben első alkalommal indította újtára a szülőket, gyermekeket és iskolákat is megszólító edukációs kampányát. Közösségi média felületein keresztül konyhai élelmiszerhulladék csökkentésben, komposztálásban és szelektív hulladékgyűjtésben osztott meg hasznos tippeket a vállalat, melyek közül az utolsó témakör volt a legnépszerűbb, ami közel 100 ezer emberhez jutott el. Közel nyolcezren vettek részt az áruházlánc online kutatásában, amelyben környezeti nevelést érintő kérdésekben várt tapasztalatokat és véleményeket a Lidl. A felmérésben résztvevő szülők kétharmada (68%) szerint inkább a család feladata, hogy gyermekeik környezettudatos nevelést kapjanak, de ebben az iskolának is kiemelt szerepe van. Ezt mutatja, hogy a válaszadók legnagyobb arányban (61%) a környezettudatos értékek képviseletét tartják az iskola legfontosabb feladatának, amit a kulturált, egészséges életre való nevelés (53%) és az alapműveltség megszerzése (48%) követ. Jó hír, hogy a magyar családok kétharmadában (67%) rendszeres beszédtéma a környezetvédelem, de csak minden második család lehetőségeibe fér bele, hogy környezetvédelemmel kapcsolatos szabadidős programot szervezzen. Az általános iskolásokat Természet(esen) Szeretem! jeligével órarendtervezésre hívta az áruházlánc. A pályázatra 110 iskolából összesen 748 pályamunka érkezett, melyek közül a szakmai zsűri Nagy Kamilla Krisztina alkotását, a közönség pedig 450 szavazattal Lassu Barbara órarendtervét tartotta a legjobbnak. A díjazott munkánk alapján készül el az áruházlánc 2019/2020-as tanévre szóló órarendje, melyet a nyár folyamán ajándékként kapnak a gyermekek az ország minden Lidl áruházában. A nyertesek egy értékes tablettel és 30 000 forint értékű Lidl vásárlási utalvánnyal is gazdagabbak lettek. Az általános iskolák számára Természetesen Nevelek! címmel hirdetett pályázatot a vállalat azzal a céllal, hogy a környezetvédelem témáját innovatív módon megközelítő pedagógiai megoldásokat ismerjen meg és a legjobbat értékes nyereménnyel díjazza. A színvonalas pályázati anyagok közül az Oroszlányi Hunyadi Mátyás Általános Iskola munkáját értékelte a legkiemelkedőbbnek a szakmai zsűri, melynek következtében 500 000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvánnyal gazdagodott az intézmény. "A Lidl Magyarország kiemelt figyelmet fordít a környezettudatos életmód népszerűsítésére. Örülünk, hogy már első alkalommal ilyen sok órarendterv érkezett a gyermekektől és hisszük, hogy a pályamunkák készítése is hozzájárult a szemléletformálásukhoz" - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A nyertesek egy kampányzáró díjátadó alkalom keretében vették át nyereményeiket a Lidl Magyarország székházában.
lidl_dijatado.jpg (968.47 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
informatikai eszközök | dekoráció | E.ON | grill | Fóliázás | Bridgestone Tatabánya | gyerekszoba | Olaszország | lámpa | terasz | olasz divat | lakáskiadás | építőipar | elektromos kerékpár | család | jégkorong | emeletes ágy | motor | Airbnb | coaching | textíliák | játékpiac | sport | méz
|
PARTNEREINK
|