SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | BrandFestival: trendek, amik a jövőt formálják


BrandFestival: BrandFestival: trendek, amik a jövőt formálják
2019-07-08 19:22 | Republic Group



A BrandFestival trendLAB harmadik alkalommal publikálja a hazai marketing- és kommunikációs szakterület trendjeivel kapcsolatos prognózisát (TRENDS AND CHANGES THAT SHAPE 2020).

A BrandFestival trendLAB az ügynökségi, a tartalom-szolgáltatói, a megrendelői- és kutatói oldal neves szaktekintélyének bevonásával - a jelen tendenciái alapján - vizsgálta a jövő menedzsment és marketing-kommunikációs trendjeit.

A vezetőkkel folytatott beszélgetésekből számos stratégiai fontosságú terület rajzolódott ki. A közeljövő legmeghatározóbb trendjei Magyarország vezető szakemberei szerint többek között: growth mindset, future of work - munkahelyi automatizáció, agilis transzformáció, reziliencia, employer branding-munkavállalói élményteremtés, zerowaste, purposeful branding, service design, visual storytelling, customer journey mapping, emocionális kötődésen alapuló irracionális vásárlói döntések.

A BrandFestival, Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. A rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat. Az elmúlt rendezvényeken a majd 570 márkáról szóló, 843 előadást, közel 11.000 résztvevő követte.

A demokratikus-konferenciamodell keretében szervezett "master mind" találkozókon összegyűjtésre kerültek azok a releváns területek, amelyekben fundamentális változások kísérik a marketing- és kommunikációs szakemberek munkáját, az alábbi kérdések mentén: Merre tart a magyar médiapiac, milyen kihívások várnak a piac szereplőire? A növekedési lehetőségek elősegítése érdekében milyen új stratégiai irányokat kell kijelölni? Hogyan javítható a márka piaci teljesítménye? Milyen az innovációhoz és a médiakreativitáshoz fűződő viszonya a piaci szereplőknek?

"Az elmúlt évek hagyományainkból kiindulva a hazai üzleti környezetet meghatározó, néhány nagyobb ívű, és pár azonnal is érzékelhető trendet sikerült meghatározni. A "purposeful branding", a "zero waste" és a "körforgásos gazdaság" jegyében a vásárlók már nem elégszenek meg egyszerűen a termékek megvásárlásával. A new age brandeknek fel kell tudniuk mutatni egy olyan értékelvűséget, amivel a fogyasztók érzelmileg is tudnak azonosulni. Továbbá a kommunikációs piac innovációinak - felületek, technológiák - életciklusa egyre rövidül. Ebben a felfokozott "speedkényszerben" az új dolgok használata akár öncélúvá is válhat." - nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezetője, a BrandFestival elnöke.

A trendek azonosítására és összegyűjtésére a Gartner piackutató cég Hype-ciklusát használták. Ez a grafikon azt az aktuális állapotot ábrázolja, hogy egy-egy új trend/technológia melyik fejlődési szakaszánál tart. A trendek pillanatnyi érettsége és további útjának ismerete igen fontos a vállalati marketing és kommunikációs stratégiák megtervezésénél. Azokra a trendekre fókuszáltak, amelyek a legmagasabb üzleti és társadalmi értéket teremtve, a "termelékenység fennsíkján" vannak, vagy jó eséllyel oda juthatnak, azaz a rájuk irányuló figyelem és bizalom hosszú ideig egyenletes marad.

A Programalkotó grémium tagjai:
 
  • Ambruszter Géza: Gemius Hungary, ügyvezető
  • Barna Tamás: Republic Group, ügyvezető, a BrandFestival elnöke
  • Burka Szilvia: Praktiker Magyarország, marketing manager
  • Csanda Gergely: Telentuno, marketingvezető
  • Dr. Berkes Péter: BrandFestival, szakmai igazgató
  • Edvin Freud: SentiOne Magyarország, business development manager
  • Faludi Péter: Havas Media Group, ügyvezető
  • Farkas Dániel: Starnetwork, szakmai vezető
  • Farkas Zsolt: 7Digits Growth Agency, ügyvezető & social media specialista
  • Furák András: Republic Group, portfólió-igazgató
  • Göbölyösné Mátrahegyi Anna: Médiapiac Kft., ügyvezető
  • Györke Zoltán: Lapcom, vezérigazgató
  • Horváth Ádám: NuHeadz Talent Management, alapító
  • Lovas Tamás: Decathlon, marketingkommunikációs vezető
  • Márton Szabolcs: Republic Group, kreatívigazgató, a BrandFestival kreatív vezetője
  • Matócza Szabina: Cherrisk, Head of Innovation & Development
  • Melles Katalin: Inspira Media Research, kutatási igazgató
  • Piroska Éna: Magyar Fejlesztési Bank, Marketingcommunication Manager
  • Szabó Csenger: Chatbotize.me, ügyvezető
  • Szili Tímea: Cordia, Head of Marketing
  • Tóth Valentin: Coca-Cola HBC, Group Community Affairs Director
  • Vági Róbert: Central Médiacsoport, kereskedelmi igazgató
  • Vágvölgyi Mihály: DeepInsight, ügyvezető
  • Varga-Szilágyi Zsolt: Post for Rent, ügyvezető
  • Yalcinkaya Veronika: Raiffeisen Bank Zrt., marketingigazgató











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!