SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Az Intersport áruházaiban vásárolhatók meg a 2Rule-termékek


MTI: Az Intersport áruházaiban vásárolhatók meg a 2Rule-termékek
2019-06-26 10:30 |



Megkötötte első kiskereskedelmi megállapodását a 2Rule-termékeket gyártó Magyar Sportmárka (MSM) Zrt..

Ennek értelmében az Intersport tizenkét magyarországi üzletében lehet megvásárolni a csapatoknak tervezett kollekciókat.

A két cég budaörsi sajtótájékoztatóján Horváth Csobán, az Intersport Magyarország ügyvezető igazgatója azt mondta, hogy a vállalatnak "régóta van egy magyar hozzáadott értékű termékprogramja", amelynek keretében már több márkát bevettek a választékukba.

"Van egy sztenderd minősítési rendszerünk, amelynek ha megfelel egy partner, akkor tárgyalás következik, és ennek a végeredménye az, hogy már kaphatók a 2Rule-termékek az Intersportban" - nyilatkozta.

Horváth Csobán hozzátette, abban bíznak, hogy az új termék felveszi a versenyt a nagy márkákkal, és az adott termékkategórián belül az eladás 20-25 százalékát a 2Rule termékei teszik majd ki.

Bendik Bernadett, az MSM Zrt. vezérigazgatója kiemelte, "hatalmas siker" a 2Rule számára, hogy bekerült az Intersport kínálatába, mivel a szakértők a minőséget és az árat is megfelelőnek találták arra, hogy a nagy nemzetközi sportmárkákkal tudjanak versenyezni a piacon.

"A Magyar Sportmárka Zrt. vágya az, hogy például egy Intersport áruházban minden egyes termékcsoportnál legyen haza gyártású alternatíva" - mondta.

Hozzátette: azoknak a csapatoknak, amelyek együttműködnek velük, segítenek kialakítani a saját márkájukat, ezért egyedi mezeket és technikai felszereléseket biztosítanak nekik.

"Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy sikeresen be tudtunk vonni vidéki és budapesti varrodákat, és meg tudtuk teremteni számukra azokat a feltételeket, amelyeknek köszönhetően kész termékekkel tudnak ellátni minket. Most öttel vagyunk szoros kapcsolatban, de már tárgyalunk két-három további varrodával". A gyártás 80 százaléka már Magyarországon folyik - jelezte.

Bendik Bernadett azt mondta, alapvetően a "határon inneni és határon túli" magyar piac elérése volt a céljuk, és keresnek további külhoni forgalmazókat is. A 2Rule termékei a július végén induló webshopból is megrendelhetők lesznek majd - tette hozzá.

Elsősorban üzleti szempontok alapján döntenek arról, hogy a mostani négy sportágon - labdarúgás, röplabda, kézilabda, kosárlabda - túl melyeknek gyártanak majd termékeket - említette meg. "Valószínűleg a következő nagy ugrás számunkra az atlétika lesz, nagy álmunk pedig, hogy a nemzeti sportági szakszövetségeket, valamint a magyar olimpiai csapatot is mi öltöztethessük, de egyelőre lépésről lépésre haladunk" - mondta.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!