SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | A Lidl Magyaroszág ismét a Balaton-átúszás névadó főszponzora


Lidl: A Lidl Magyaroszág ismét a Balaton-átúszás névadó főszponzora
2019-06-20 06:09 |



A Lidl Magyarország idén immár harmadik alkalommal lesz az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport eseményének a fő támogatója.

Az amatőr és profi sportolókat is megmozgató 37. Lidl Balaton-átúszás résztvevői június 29-én rajtolhatnak el Révfülöpről, hogy teljesítsék az ország legnagyobb nyíltvízi úszóversenyét. "A rendezvény egyik célja pont az, hogy összehozzon fiatalt, időset, gyermeket vagy felnőttet, és a közös sportolás ,a közös úszás örömét tudja nyújtani mindenki számára. Hiszen akik egy ilyen távot teljesítenek, ők mindannyian példaképek, akik hozzájárulnak ahhoz, hogy a sportot a mozgás-gazdag életmódot tovább tudjuk népszerűsíteni, hiszen jól tudjuk, hogy egyetlen eszköz van a kezünkben, hogy megőrizhessük és megtarthassuk egészségünket, az nem más, mint a sport." - nyilatkozta Dr. Szabó Tünde az Emberi Erőforrások Minisztériumának sportért felelős államtitkára.

Az 5,2 kilométeres táv megtétele után a versenyzők a balatonboglári Platán strandon érnek partot, ahol névadó főszponzorként idén is számos programmal várja őket és a szurkolókat a Lidl Magyarország. "Vállalatunk elkötelezett a tudatos táplálkozás aktív előmozdítása iránt. Az esemény névadójaként a családok számára szeretnénk példát mutatni, ezért a 37. Lidl Balaton-átúszásra is olyan programokkal készülünk, amelyek edukációs módon hívják fel a figyelmet a táplálkozással összefüggő egészségtudatosság fontosságára." - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A Balaton-átúszás ma már jóval több mint egyszerű próbatétel. Idővel életformává válik és a rendszeres felkészülés miatt nagy szerepe van az egészségmegőrzésben. A verseny nagykövete Kovács Kokó István világ- és olimpiai ökölvívó immár negyedik alkalommal vág neki a "magyar tengert" átszelő ikonikus sporteseménynek. "Örömmel fogadtam a Lidl Magyarország felkérését, hiszen közös a célunk , minél több emberhez eljuttatni a sportos és egészséges életmód üzenetet. Mindezeken felül a 37. Lidl Balaton-átúszás nem célverseny, hanem kikapcsolódás számomra. Több tízezer emberrel teljesíteni az 5200 méteres távot különleges motiváló közösségi élmény." - mondta Kovács Kokó István.

"A sportesemény biztonságát ezúttal is közel 150 vitorlásból, kishajókból és motorcsónakokból kialakított úszófolyosó felügyeli, amely mellett cirkáló vízirendőrök és a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálat szakemberei folyamatosan figyelik és ellenőrzik az úszókat." - mondta Máth István, versenyigazgató.

A sikeres felkészülés érdekében a Lidl Magyarország közösségi média felületein keresztül is helyes táplálkozási tippekkel és érdekességekkel látja el a programra készülőket.

A 37. Lidl Balaton-átúszásra az előnevezés online felületen már elindult, azonban a helyszínen is lesz lehetőség regisztrációra. A részvétel feltétele azonban egy hónapnál nem régebbi vagy helyszíni orvosi vizsgálat.




lidl_balaton.jpg (1904.91 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!