|
|
|
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Környezetvédelem témában indított edukációs kampányt a Lidl
FELELŐSSÉG
Lidl: Környezetvédelem témában indított edukációs kampányt a Lidl
2019-06-14 08:07 |
A környezettudatosság növelése érdekében Természetesen Szeretem! címmel indított kampányt a Pilisi Parkerdő Zrt. szakmai közreműködésével a Lidl Magyarország. A gyermekeket, szülőket és iskolákat is megszólító kezdeményezés célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a környezeti fenntarthatóság fontosságára. Felelősen gondolkodó vállalatként a Lidl számára stratégiai jelentőségű, hogy hosszú távon járuljon hozzá a környezet megóvásához, ökoszisztémáink védelméhez csakúgy, mint a környezettudatosság növeléséhez. Ezen elköteleződés mentén, 2019-ben első alkalommal hirdette meg az áruházlánc általános iskolák számára szóló pályázatát, melynek célja, hogy a környezetvédelmet innovatív módon megközelítő pedagógiai megoldásokat ismerjen meg és a legjobbat értékes nyereménnyel díjazza. A pályamunkákat a Pilisi Parkerdő Zrt. támogatásával szakmai zsűri értékeli. A zsűri által legjobbnak ítélt pályázati anyagot készítő intézmény nyereménye félmillió forint értékű Lidl vásárlási utalvány. A fiatalok számára Természet(esen) Szeretem! jeligével órarendtervező pályázatot hirdet az áruházlánc, melynek keretében arra kéri az általános iskolásokat, hogy tervezzék meg a Lidl Magyarország 2019/2020-as tanévre szóló órarendjét. A zsűri és a közönség által legjobbnak értékelt alkotás alapján készül el az áruházlánc órarendje, melyet a nyár folyamán ajándékként kapnak a gyermekek az ország minden Lidl áruházában. A Lidl számára prioritás a környezettudatos működés, a fenntarthatósági szempontok figyelembevétele. Ennek következtében kiemelt figyelmet fordít a fenntartható árutermelés és beszerzés támogatása mellett a felelősségteljes termékválaszték kialakítására is. A vállalati szinten tett erőfeszítéseken túlmutató Természetesen Szeretem! kampánnyal a vállalat az érintettek bevonásával, a környezeti nevelésről szóló párbeszéd keretében szeretné hangsúlyozni a természeti erőforrásaink védelmének fontosságát.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
![]()
horgászat | RÁBA Nyrt. | áruszállítás | Adni Öröm! | Facebook | Rossmann | kerítésépítés | konyha | kandalló | 4iG Csoport | játszószőnyeg | hirdetés | fonal | Magyar cégvezetők | Ökumenikus Segélyszervezet | ingatlanértékesítés | 4iG | Az Év Honlapja 2025 | Nokia | luxusipar | tűzhely | ’Az Év Honlapja 2025’ | nyelvtanulás | SPAR
|
|
PARTNEREINK
|