|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | 2-4 ezer forintot költenek a magyar szülők játékra gyereknapon
KERESKEDELEM
Regio Játék: 2-4 ezer forintot költenek a magyar szülők játékra gyereknapon
2019-05-22 10:50 | Sakkom Interaktív
A magyar szülők jellemzően 2-4 ezer forintot költenek játékra gyereknapon, legtöbben szabadtéri- vagy kreatív-, fejlesztőjátékot, valamint sporteszközöket vásárolnak - derült ki a REGIO Játék friss kutatásából. Tízből nyolc gyermek várja május utolsó vasárnapját, a szórakoztató programok közül az ugrálóvár, a trambulin és az arcfestés a legnépszerűbbek. A magyar családok 88 százaléka minden évben, további 6 százaléka ritkábban, de megünnepli a gyereknapot a REGIO Játék friss kutatása szerint. "A szülők ilyenkor jellemzően 2-4 ezer forintot (28%), 4-6 ezer forintot (26,5%), egynegyedük pedig akár 6 ezer forintnál is többet költ ajándékra. A nyár közeledtével leginkább a szabadtéri játékok kereslete nő meg, de népszerű meglepetés gyereknapon a kreatív- és fejlesztőjáték, a sporteszköz, valamint a 3 év alattiaknál a mesekönyv, míg az idősebbeknél a társasjáték és a Lego - árulta el Gyaraki Dávid, a REGIO Játék marketingvezetője. - A kutatásunkból egyébként az is kiderült, hogy a gyermekek főképp az építőjátéknak, egy trambulinnak vagy valamilyen szabadtéri programnak örülnének." Plusz zsebpénzt ilyenkor a szülők mindössze 7 százaléka ad, túlnyomórészt (45%) 1-2 ezer forint összegben. Az ugrálóvár és a trambulin vonzza legjobban a gyermekeket Május utolsó vasárnapján sokan terveznek kirándulást (28%) vagy egy egész napos családi közös játékot (18%), a családok döntő többsége azonban egy-egy helyi gyereknapi programot fog meglátogatni (57%), ahol az ugrálóvárral és a trambulinnal lehet a legjobban levenni a gyermekeket a lábukról. A felmérés szerint az ovisokat az arcfestés, míg a kisiskolásokat a kézműves foglalkozás köti le pihenésképp, a felsősök pedig főleg a játékos vetélkedőkre és a koncertekre kíváncsiak. ************************ TOP5 gyereknapi ajándék a REGIO Játék kutatása alapján: 1. Szabadtéri játék 2. Kreatív- és fejlesztőjáték 3. Sporteszköz 4. Társasjáték 5. Könyv, kifestő
gyaraki-david-marketing.jpg (2030.75 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
terasz | jégkorong | E.ON | informatikai eszközök | Airbnb | motor | gyerekszoba | Bridgestone Tatabánya | emeletes ágy | játékpiac | grill | textíliák | olasz divat | Olaszország | sport | család | Fóliázás | lakáskiadás | építőipar | méz | coaching | lámpa | elektromos kerékpár | dekoráció
|
PARTNEREINK
|