SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Új elnök az MPRSZ Kríziskommunikációs tagozat élén


MPRSZ: Új elnök az MPRSZ Kríziskommunikációs tagozat élén
2019-05-21 15:30 |



A tisztújító ülésen a tagok új elnököt választottak Pintér Dániel Gergő személyében.

Pintér Dániel Gergő jelenleg a Media 2.0 Communications alapító-ügyvezetőjeként, az MTA SZTAKI kommunikációs vezetőjeként, illetve a METU és az IMEC oktatójaként dolgozik. A szakember az elmúlt tíz évben márkaépítési, stratégiai PR és krízistanácsadói feladatokat látott el több tucat kkv, közintézmény, civil szervezet és start up megbízásából. Rendszeresen publikál nemzetközi folyóiratokba, előadóként konferenciák és üzleti események vendége, felkért szakértőként pedig gyakran nyilatkozik a médiában. A válságkommunikációs modellek kiterjesztési lehetőségeit vizsgáló PhD. disszertációja várhatóan ezév júniusában kerül megvédésre az ELTE BTK-n.

"Az elfogadott munkaprogram alapján legfőbb célunk, hogy folytassuk a tagozat alapítója, Bőhm Kornél által megkezdett utat és lehetőséget biztosítunk mindenki számára a fejlődésre és a munkában való részvételre. A jövőben igyekszünk még nagyobb hangsúlyt fektetni a forprofit szektor és a képzési oldal közötti szakadék áthidalására, a szakmánkkal kapcsolatos téves sztereotípiák azonosítására, valamint a PR és kríziskezelés etikai hátterének tudatosítására. Az értékteremtés, társadalmi felelősség mellett szeretnénk felhívni a figyelmet a válságok megelőzését célzó szemlélet és a minden részletre kiterjedő felkészülés fontosságára is. Mivel hiszünk abban, hogy a vállalatok fenntartható fejlődésében kulcsszerepet játszik a kommunikáció, így feladatunknak érezzük mindazok támogatását, akik versenyképes megoldást keresnek a technológiai fejlődés és változó médiahasználati szokások következtében megjelent kihívásokra." - mondta Pintér Dániel Gergő, aki számít minden érintett cégvezető és kommunikációs menedzser aktív részvételére, csatlakozására is.

A kríziskommunikációs tagozat jövő évi tevékenységei között üzleti tréningek és krízisszimulációk tematikájának kidolgozása, partneri együttműködések előkészítése, meetupok és workshopok koordinálása, valamint intenzív publikációs tevékenység szerepel.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Auchan | osztalék | Románia | kutatás | Budapest | PM | Mol | EY | NAV | 4iG | Mars | ALDI | FruitVeb | KLM | Wizz Air | 5G | ITM | Lidl | KSH | UniCredit | UPC | Csehország | Huawei | K&H