|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | A vásárlók öt kategóriában a Lidl-t választják
KERESKEDELEM
![]()
Lidl: A vásárlók öt kategóriában a Lidl-t választják
2019-04-10 18:48 | Trinity Communications
Öt kategóriában nyerték el a Lidl Magyarország termékei az Év Terméke Díjat, amelyet az Inspira Research 2000 fős, az innovációt és a vásárlói elégedettséget is vizsgáló közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda. Idén öt termékkel nyerte el az Év Terméke Díjat a Lidl Magyarország. Az immáron nyolcadik alkalommal kiosztott rangos elismerésre a 2017. január 1. és 2018. június 30. között a hazai piacra bevezetett új, innovatív valamint megújult termékekkel nevezhettek a résztvevők, a díjakat pedig a fogyasztók döntései nyomán ítélték oda. Az Inspira Research által végzett 2000 fős országos, reprezentatív kutatása alapján az előre csomagolt friss hal kategóriában a Fresh Fish Today Friss afrikai harcsa és egész pisztráng, a saját márkás mosókapszula kategóriában a Formil és Lupilu Baby mosókapszula termékcsalád, a sportital kategóriában az Optisana Sport izotóniás ital, a pezsgők között a Pannon Imperial Tradicionális pezsgő, míg a joghurt magas fehérjetartalommal kategóriában a Pilos Skyr joghurt a legnépszerűbb termékek a vásárlók körében. A többek között FMCG szakemberekből, gazdasági és marketing szakértőkből, valamint újságírókból álló, 11 tagú szakmai zsűri előszűrését követően a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelték a márkákat. Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a díjak elnyerése kapcsán kiemelte: "A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy folyamatos innovációink révén biztosítani szeretnénk azt, hogy minden fogyasztó számára a megfelelő terméket kínáljuk, ezért termékcsaládjainkat folyamatosan bővítjük, valamint a vevői tendenciák alakulásának megfelelően fejlesztjük. Az Év Terméke Díj elnyerése azt mutatja, hogy mind a szakemberek, mind a vásárlók elismerik a Lidl Magyarország ez irányú törekvéseit." ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Játék | menstruáció | lakásfelújítás | tudás | társ | hőmérséklet | kávékapszula | KunlunChem | Centrál Színház | alumíniumkerítés | Knorr-Bremse | retinol | Iskolaszer | autódekoráció | hajópadló | hegesztőpajzs | inkontinencia | szivattyú | Liszt Ferenc Kamarazenekar | Vizelettartás | párásító | tartálykutatás | bónuszrendszer | bőrápolás
![]() |
PARTNEREINK
|