SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | A MOL-csoport Growww programja friss diplomásokért


MOL: A MOL-csoport Growww programja friss diplomásokért
2019-04-09 15:43 | Black Page Consulting



A Growww tehetséggondozó programot a MOL-csoport azon frissdiplomások számára hozta létre, akik szeretnék pályafutásukat a vezető kelet-közép-európai vállalatnál kezdeni.

A MOL-csoport több mint 140 álláshelyet kínál a műszaki, üzleti, informatikai, társadalom- és természettudományi területeken. A programba legfeljebb egyéves munkatapasztalattal rendelkezők jelentkezhetnek, akár a budapesti központba, akár a MOL-csoport tíz országban (Ausztria, Horvátország, Cseh Köztársaság, Magyarország, Olaszország, Norvégia, Lengyelország, Románia, Szlovákia, Szlovénia) működő leányvállalataihoz.

Az intenzív, egyéves program során a résztvevőknek lehetőségük nyílik megismerkedni a MOL-csoport tevékenységének minden üzleti és működési területével. A munkahelyi tanulás és a MOL különböző ipari létesítményeibe tett látogatások mellett a fiatal szakemberek strukturált oktatási program keretében sajátíthatják el az ágazatra vonatkozó ismereteket, ami egyben kiváló lehetőség a vállalat vezetőivel való megismerkedésre, a szakmai kapcsolatok építésére. Minden résztvevőt egy mentor támogat, aki szakmai útmutatást és visszajelzést nyújt, valamint segíti a dinamikus, interkulturális munkakörnyezethez való alkalmazkodást.

"A Growww program 2007-es indítása óta minden évben több mint hatezer pályázat érkezett be hozzánk. Eddig több mint kétezer jelentkezőt vettünk fel a Growww programba, akiknek 80%-a a vállalatnál folytatta pályafutását. A kiemelt tehetséggondozó programunk folyamatos népszerűsége számomra újabb bizonyíték arra, hogy a MOL a kelet-közép-európai régió egyik legvonzóbb munkáltatója. Globális vállalatként lehetőséget adunk a fiataloknak arra, hogy merjenek nagyot álmodni, és elképzeléseiket meg is tudják valósítani. Meggyőződésem, hogy a vállalat stratégiai átalakításának megkezdésével az innovatív szemléletmód ösztönzése még fontosabbá vált ahhoz, hogy képesek legyünk megfelelni a jövő kihívásainak" - mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR igazgatója.

Az elmúlt évtized során a Growww program széles körű elismerést kapott, és a vállalat valódi védjegyévé vált. A program a kategóriájában legmagasabb, közel 80%-os megtartási arányt ért el, emellett tavaly jóval az olaj- és gázipari átlag feletti, 40%-os volt a nők aránya a felvettek között.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




UniCredit | Csehország | KLM | kutatás | Huawei | FruitVeb | EY | Románia | Wizz Air | Mars | PM | Budapest | ALDI | NAV | Lidl | 4iG | osztalék | Auchan | 5G | UPC | Mol | ITM | KSH | K&H