|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Egyéb | A korlátlan étel, ital veri a fitneszhasználatot
EGYÉB
szallas.hu: A korlátlan étel, ital veri a fitneszhasználatot
2019-03-20 10:40 | Sakkom Interaktív
Van igény az egészséges konyhára, mégis 1-3 kiló felesleget szedünk magunkra nyaralás alatt - derült ki a Szallas.hu friss kutatásából. Bár a többség általában legalább heti 1-2 alkalommal edz, az úti cél kiválasztásakor a sportolási lehetőség csupán tízből egy vendég számára fontos. A fitnesz, wellness nemcsak az egészségi állapotunkat, de a szerelmi életet is pozitívan befolyásolhatja: tízből hárman kaptak már rajta romantikázó párt a forró szaunakabinban. Idén Európa sportfővárosa Budapest, ebből az alkalomból készített a Szallas.hu felmérést, vajon mennyire számít a sport és az egészséges táplálkozás a vendégek számára az utazás megtervezésekor. "Jellemzően plusz kilókkal térünk vissza a nyaralásról, a válaszadók kétharmada 1-3 kg-ot hízik" - ismertette az eredményeket Keresztes Nóra, a Szallas.hu marketing menedzsere. A kutatás szerint általában a svédasztalos kínálatból több kerül a tányérra, mint amennyire valóban szükségünk volna. Nem meglepő hát, hogy az all inclusive ellátás népszerűbb, mint a korlátlan kondi- és fitneszterem-használat, wellness-lehetőség, előbbit a válaszadók kétharmada jelölte meg. Csupán tízből egy vendég számára fontos az úti cél kiválasztásakor, hogy legyen ott vagy a környéken valamilyen sportolási lehetőség, holott a válaszadók közel 60 százaléka legalább heti 1-2 alkalommal edz. Sportolási lehetőség címszó alatt egyébként a legtöbben az uszodai és wellness-szolgáltatásokat keresik, így a szauna és a masszázs lehetősége is meghatározó szempontok lehetnek az utazás megtervezésekor. Körülbelül háromból egy vendég kutatja a fitnesztermi opciókat, valamivel kevesebbnek a csoportos foglalkozásokra van igénye, míg a konditerem csak ötből egy vendégnek számít. Nő nőnek, férfi férfinak farkasa? A Szallas.hu arra is kereste a választ, vajon hogyan viselkedünk az edzőteremben és a szaunában. A válaszadók harmada végigméri a vele azonos neműeket a teremben, a férfiak 18 százaléka, a nők 39 százaléka vallott így. "40 százalékuk az ellenkező nemet is vizslatja, ez a férfiak 54 százalékára, míg a nők 36 százalékára jellemző - avatott a részletekbe Keresztes Nóra. - Tízből négyen azt mondják, nő nőt néz meg leginkább, 36 százalék szerint pedig az urak a hölgyeket." Az edzőtermet, wellnesst egyébként a válaszadók alkalmas terepnek gondolják flörtölésre, ugyanakkor csak tízből egy ismerkedett is már ilyen helyen egy utazás alkalmával. A szauna nemcsak a kapcsolatfelvételre, de enyelgésre is alkalmas lehet: tízből hárman már kaptak rajta romantikázó párt a forró kabinban. Egyre keresettebb az egészséges konyha A szálláshely kiválasztásakor már nemcsak a wellness és a kényelem számítanak, a döntéshozatalban közrejátszhat ugyanis a konyha és a felkínált ételek is. "A vendégek több mint kétharmada örülne az egészséges, diétás vagy alternatív ételválasztéknak, 30 százalékuk kimondottan keresi is az ilyen opciókat a foglaláskor, és csupán tíz emberből egynek nem számít ez egyáltalán" - mondta Keresztes Nóra. A legtöbben a cukormentes felhozatalt (64%), a vega/vegán (23%) és a laktózmentes (16%) kínálatot pártolják.
logo_300.png (6.26 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
motor | emeletes ágy | E.ON | elektromos kerékpár | Bridgestone Tatabánya | textíliák | méz | dekoráció | olasz divat | gyerekszoba | informatikai eszközök | Fóliázás | Olaszország | építőipar | jégkorong | játékpiac | sport | lakáskiadás | család | coaching | lámpa | terasz | grill | Airbnb
|
PARTNEREINK
|